Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Squale 1521 Militaire Blasted
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil. (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Squale 1521 Militaire Blasted
Diameter: 42mm
Leeftijd: 05-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2025, Eerste eigenaar.
Factuur en/of certificaat: Facturen anoniem gemaakt.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, Extra nieuwe bezel. Ongebruikte Squale strap.
Verzendkosten of afgehaald: DHL Express Verzekerd of Afhalen, zie info onderaan.
Conditie (krassen, werking etc): Kast als nieuw, deukje in bezel. Zie foto’s en uitleg.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1 Elaboré, Automaat.
Vraagprijs: €975, inclusief verzending op mijn kosten.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Aantoonbaar d.m.v. rekeningen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Extra:
Eind mei deze vette Squale 1521 Militaire gekocht, maar na de komst van de Seiko Gene Kranz toch overbodig. Paar keer gedragen. De kast is als nieuw. Geen beschadigingen op kast, lugs, achterkant of glas.
Voor de volledigheid:
Er zit een deukje/lijntje op/in de bezel vanaf 12 uur naar links. Het is niet vanaf alle kanten zichtbaar. Dus ik heb een foto gemaakt vanuit de meest ongustige lichtinval en het contrast wat omhoog gezet zodat het goed zichtbaar is. Bij dezen vermeld.
Daarom heb ik via de AD/Squale een nieuwe bezel laten komen. Deze zit nieuw en ongebruikt in de verpakking. Bewaar hem voor later of monteer hem alvast en je Squale is als nieuw. Doe er je voordeel mee.
De Squale band is er bij aankomst afgehaald en ongedragen.
Verzekerd verzenden kan via DHL Express. Krijg je van mij. Ik maak foto’s en een film van het inpakken, weeg het pakketje maar na afgifte ligt de verantwoordelijkheid en aansprakelijkheid elders.
Afhalen kan ook, inclusief maaltijd bij mijn favo truckstop A17/A16. Bij geslaagde transactie betaal ik een klapper van een schnitzel en een halve liter gezelligheid. Stap je met een volle maag en een toffe Squale weer in de wagen.
Ik zal de reacties afwerken op volgorde van binnenkomst. First come, first serve.
Link naar mijn reviews.
https://www.horlogeforum.nl/t/time/508007