Als ik via de Europese kanalen een Squale wil bestellen, staat de 20 atmos er nooit bij. (lijkt erg op de Rolex Sub)
Vanuit de US of Signapore zijn deze modellen wel gewoon verkrijgbaar.
Weet er iemand hoe dat komt, en of deze misschien toch in Europa te bestellen zijn?
Nee, niet in de EU leverbaar vanwege te weinig vraag tov de andere modellen.
Heb wel eens … ben zijn naam even kwijt. Een Nederlander die Squale NL/ Duitsland doet hierover gemaild. http://www.squale.de/nl/
Het daadwerkelijke verhaal is dat Gnomon watches in Singapore aan Squale heeft gevraagd voor hun een speciale serie te maken. Aangezien Gnomon erg grote hoeveelheden afneemt is dit interessant voor Squale. Gnomon is daarnaast ook distributeur voor de Aziatische en Usa markt van dit specifieke model.
De leverancier van Squale in Duitsland vindt dit helemaal niks en wil ook hier niets van leveren. Ik heb de 20 Atomos bij Gnomon in handen gehad en het is een erg net afgewerkt horloge. Ik zou zeggen, gewoon daar bestellen.
Mooie serie hoor. Die 20 atmos militaire is ook mooi. Alleen ben ik niet zo van die zgn. vintage lume. Maar bij die versie is het zwarte op de wijzers wel erg gaaf.