Te koop deze prachtige
Squale 30 Atmos 1545 GMT Blue Bezel.
Zo aan het eind van het jaar gaat hier nog 1 horloge in de verkoop omdat mijn huidige collectie eigenlijk alleen maar uit duikers bestaat.
Het is echt een fantastisch horloge zie hieronder het verkoopverhaal van Serious watches.
De Squale 30 Atmos GMT 1545 Blue Bezel is een geweldig Swiss Made horloge dat karakter uitstraalt. Het ontwerp maakt dit horloge zowel klassieker als zeer praktisch. De kast heeft een eigentijdse maatvoering, met een kastdiameter van 40mm en een dikte van slechts 12mm zal hij comfortabel zijn om de meeste polsen.
Met dit uitzonderlijke horloge kunt u over de hele wereld duiken, zonder te hoeven schakelen tussen een GMT- en een duikhorloge, dit horloge kan het allebei. Het Zwitserse Sellita SW330-uurwerk stelt de drager van dit horloge in staat een tweede tijdzone bij te houden, zonder afbreuk te doen aan andere functies.
Het horloge is laat niets te wensen over qua comfort: saffierglas met een AR-coating, een geweldige waterdichtheid tot 300 meter en fijne stalen band. De blauwe lunette is gemaakt van mooi krasbestendig keramiek.
| Technisch | |
|---|---|
| Uurwerk | Mechanisch |
| Kaliber | Sellita SW330 |
| Hacking | Ja |
| Reserve | 42 uur |
| Hand opwinden | Ja |
| Automatisch | Ja |
| Glas | Saffierglas |
| Datum | Nee |
| Breedte (zonder kroon) | 40mm |
| Dikte | 12mm |
| Lugs | 20mm |
| Lug to lug | 48mm |
| Waterdichtheid | 300m |
| Wijzerplaat | Zwart |
| Lume | SuperLuminova |
| Bezel type | Bidirectioneel |
| Bezel materiaal | Keramisch |
| Kroon | Schroef |
| Materiaal kast | Staal |
| Materiaal band | Staal |
| Caseback | Solide |
| Land van oorsprong | Zwitserland |
In bezit sinds 8 september 2025
Aankoopdatum 02-2024
Factuur en/of certificaat: garantiepas
Originele doos en/of eventuele accessoires: full-set
Verzendkosten of afgehaald: aangetekende verzending en risico voor de koper.
Conditie (krassen, werking etc): zeer netjes, zie foto’s en beschrijving boven.
Verkoopprijs €699,-
Hij wordt geleverd op de Originele Oyster band van Squale
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. ja dus
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.