Squale 30 GMT zoektocht?

Hallo Forumleden,

Het begint weer te kriebelen. Uhmmm hoe zal ik het omschrijven!? Je opent zo is een paar websites. Je begint te scrollen maar eigenlijk weet je het al. Je bent opzoek naar een nieuw horloge. Stiekem altijd met één oog open maar nu ben je weer maximaal aan het jagen naar een nieuw exemplaar. Volgens mij hebben meer mensen dit haha.

Maar ter zaken:
Na voornamelijk Seiko’s in mijn horloge verzameling wil ik een keer wat anders.
Ik heb mijn ogen voor nu laten vallen op een Squale GMT. Volledig - een Squale 30 atm GMT.

1:Na wat googlen kwam ik bij 2 exemplaren. Eén pas in December leverbaar black special edition. Hier kan ik verder weinig over vinden. Misschien heb ik het mis en is dit exemplaar er al even. Heeft er iemand meer info?

2: op Gnomon kwam ik onderstaande tegen. Kleurstelling vind ik zelf erg interessant. Via de zoekfunctie op het forum heb ik wat topics voorbij zien komen. Echter zag ik dat er ook een 42mm van deze was. Echter kan ik deze nergens meer vinden.
Heeft iemand hier meer info over?

Als toevoeging en nog een vraag wil ik meegeven:
Draag nu voornamelijk de Seiko flightmaster en de skx009j. Volgens mij is de één een 40mm de ander een 42mm. Ik heb vrij brede polsen maar beiden zitten heerlijk. Zou van deze Squale een 40mm volstaan of oogt deze toch aan de kleine kant.

Zoals je kunt merken ben ik een beetje aan het ontdekken/zoekende in deze hoek. Misschien hebben jullie meer info en willen jullie dit delen.

Alvast bedankt

3 likes

Heb je deze al gezien?

1 like

Ik heb een aantal van deze Squale Tropicals gehad, allemaal in 42mm, er zwerven er zeker een aantal hier op HF rond… al is die 40mm van nu ook wel weer interessant :ok_hand:

Ja thx. Nee de 30 atmos vind ik net wat meer bulkie, spreekt me meer aan.

@GMTplus1
Je heb er een paar gehad. Hoe bevielen ze?
Heb al aardig wat YouTube filmpjes gezien. Lijkt me een prima horloge. Nog opmerkingen.

Ik kan de 42mm nergens vinden. Iemand een linkje van een betrouwbare site.

En die black special edition? Iemand informatie over?

Ze werden enkel door Gnomon aangeboden in kleine batches. Ik denk dat de 40mm in de plaats is gekomen… ze bevielen goed en waren van prima kwaliteit

1 like

@royke74 melden bij balie 1.

1 like

Oke duidelijk. Maarja 40mm of 42mm… Lastig. Vooral omdat je ze hier nergens kan passen

@PLP begrijp dat ik even bij q-watches moet gaan kijken!?

1 like

Volgens mij tegenwoordig het adres voor Squale in Nederland en forumlid en betrouwbaar. Wellicht even contact mee opnemen.
Of ze dit model hebben of kunnen leveren weet ik niet maar het proberen waard.

2 likes

Heb al zitten gluren hihi.
Ga binnenkort is een mail of what’s appje wagen. Dank je

Zeker … :sunglasses:

2 likes

:point_up:

1 like

goede keus. heb deze gehad en was fantastisch!!

1 like

Ik gok dat tzt bij je op de lijn kom.

Wat is die special black edition?
Is dit daadwerkelijk een nieuwe?

Oke. Super.
Bedankt

1 like

Doe maar niet want dan krijg je een ban. Handelaren mogen hier wel op het forum aanwezig zijn maar niet hun handel verkopen.

@Chlorophyl
Oh juist, bedankt om me daarop te wijzen! Sorry! Moet ik het bericht verwijderen? Ik kan het niet meer bewerken.
Mag ik foto’s van de horloges laten zien zonder commentaar?

Bewerkt -> verwijderde het bericht. Ik wil echt geen problemen met de forumleiding. Nogmaals sorry.

1 like

Ja volgens mij is dit geen probleem. :+1:

Ik heb de 40mm Squale GMT Tropical besteld bij Gnomon Watches. Ik vind de kleuren combi op de bezel heel tof, draag ‘m nu op een strap in vergelijkbare kleuren. De bestelling en levering vanuit Gnomon ging super soepel :ok_hand:

3 likes

Aaa super @Nielza86.
Deze is ook prachtig. Goede combi met de strap.

Ik neig alleen wel naar een 42mm. Ben bang dat de 40mm te klein zal zijn. Best brede polsen.
Dank over je info van Gnomon. Vind ik ook best een dingetje. Stel dat hij daar besteld word, 750+ aftikken en afwachten word ik best zenuwachtig van. Betaald met PayPal?

Btw dan word het de zwarte, 42mm…

De tropical hebben ze niet meer in 42mm volgens mij!?

Ik heb sinds kort de pepsi van de GMT. Superfijn horloge. Smoelt goed en draagt lekker!

1 like