Ik kon het niet weerstaan en vandaag was ie binnen!
De Squale 50 Atmos, ofwel nummer 1521/026A. En nee, niet de nieuwe (met Luminova) maar nog een van de NOS modellen met (mooi licht gepatineerde) Tritium op wijzers en indices
De kast lijkt groot, maar dit komt door de bezel. De kast zelf is 40 mm, de bezel 41,5 mm waardoor ie een goede grip heeft.
Tevens zijn de lugs ook naar beneden gebogen, waardoor ze mooi meelopen met de pols.
De achterzijde is eenvoudig en voorzien van de bekende haai
En zij aan zij met zijn kleine broertje de 30 Atmos (1515/005a)
En hier nog een reden waarom ook de kleine nog voldoende wristime krijgt
Bij de foto naast de blauwe dacht ik even dat die erg groot moest zijn, maar heb daarna even goed gelezen⊠ben nu wel benieuwd hoe groot/klein de blauwe is!
Bij de foto naast de blauwe dacht ik even dat die
erg groot moest zijn, maar heb daarna even goed
gelezen⊠ben nu wel benieuwd hoe groot/klein de
blauwe is!
Deze scherpzinnige fotoâs doen mij getuige zijn van een fascinerend horloge.
Een horloge dat zijn evenbeeld slechts op de bodem van de oceaan ziet weerkaatsen.
Ik wens je dan ook veel plezier met dit horloge, dat zich met de nodige diepzinnigheid ontfermt over het voortschrijden der tijd!!
Goed bezig Marco. Errug gaaf. Ik heb de laatste tijd veel contact met Squale gehad. (goh hoe zou dat komen? )Ik kreeg een beetje de indruk dat het een zeer kleinschalige onderneming is die zeer snel groeit.
Erg gaaf. En mijn favoriet uit hun lijn is deze in het middenâŠIk heb alleen even geen 900 euro over.
Die is ook 42mm dacht ik.