Squale - Deze mag ook op het Algemene Forum-deel

… omdat Squale nog steeds blijkt te bestaan. En ze maken nog steeds horloges die zie via een webshop blijken te verkopen.

Voor een hele lange discussie hierover: http://forums.watchuseek.com/showthread.php?t=362432
Als je WUS-thread helemaal leest, zie je dat ze ook wel grotere hoeveelheden willen verkopen! Misschien iets voor een LE?

Vooral de foto’s op de laatste pagina zijn he-le-maal te gek!

Menno

Hier eens kijken dan:
http://www.squale.ch/
Oei wat een hoop moois!

…ik was 'm na al dat visuele Squale-geweld op WUS helemaal vergeten!

M.

Bedankt voor de link, mooie horloges !
Groeten
Broes

Ben een beetje lui dus wie wil deze luiwammes even updaten? Doen ze een inkoopactie op WUS? Of is Squale weer aan de weg aan het timmeren?

Yes, ze zijn nu op WUS bezig met een inkoopactie. Maar dat hoeft voor ons Europeanen niet. Op het WUS beschrijft iemand uit Zweden dat de transactie binnen de EU superglad verlopen is.

Squale heeft een groot voordeel… allereerst zijn ze goedkoper dan velen (ik ook) denken/dachten. Ze gebruiken NOS spullen. Bill Yao maakt met zijn Seafighter een leuke hommage, maar dit is natuurlijk dichter bij het origineel dan een Seafighter. Misschien hebben de huidige eigenaren het merk gekocht, maar ze zijn wel heeeel erg dicht bij het origineel gebleven.

Ik heb me met wat handen-en-voeten-vertaling van het Italiaans aangemeld op hun site. Nog niks gekocht (ik heb gisterenavond de ontbrekende Sumo gekocht…)

De band die bij het horloge komt -blijkbaar met Squale erop- vind ik lomp. Een isofrane-achtige band van Eddie P (Timefactors) staat mooier, denk ik.

Menno

Wat is de site Menno??

De site laadt niet snel.

Menno

zijn het werkelijk Nos kasten? En is er sprake van dat ze korting geven bij grotere getallen aankoop? Niet duur allemaal, ziet er mooi uit.

Tja, als je op WUS bij het Divers-deel van het forum op ‘Squale’ zoekt, gaat er een wereld voor je open!

M.

Dit draadje ga ik blijven volgen hoor. Wat een mooie klokken en betaalbaar ook! Ik ga vast sparen. :wink:
Deze twee vind ik echt geweldig…De rechter lijkt op een Tag Heuer waar ik vroeger helemaal gek van was. Lijkt me echt fijn om een nieuwe klok met vintage uitstraling te kunnen kopen.

Heeft de linkse hier niet een (lange) tijd te koop gestaan ?