Squale eats Tuna: NA

Ik ben niet zo’n flipperaar en mijn inkomsten zijn niet oneindig met twee opgroeiende dochters, dus als ik een nieuwe aanwinst heb is dat toch wel nieuws :joy: Okee, in ieder geval voor mij.
Afgelopen week zag ik een bericht van @EricPP voorbij komen die zijn Squale wilde ruilen. Ik had een mooie Tuna, maar kon deze keer de verleiding niet weerstaan en vandaar de titel van dit topic.
De kastmaat is perfect, niet te groot en niet te klein en de afwerking is erg goed, dit is de matte versie. De kast is gestraald en ook is de wijzerplaat mat. Dit geeft het horloge een toolwatch uitstraling. Het saffierglas is dubbelzijdig ontspiegeld en het hart wordt gevormd door een top-grade ETA 2824-2 wat voor deze prijsklasse best uniek is.
Natuurlijk een gezellige avond gehad en nu dus een Squale 50 Atmos om.
Zonder pics is het niet gebeurd dus hierbij :smile:

39 likes

Toppertje, gefeliciteerd. Erg mooie foto’s ook!

1 like

Topklok! Goeie foto’s!

1 like

Mooie Squale en zoals gezegd hiervoor, héél mooie foto’s, veel draagplezier toegewenst :raised_hands:

1 like

Wow! Prachtige duiker, enjoy!

1 like

Lekker hoor!

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Zeer geslaagd. Van harte!

1 like

Zeg de fotos zijn echt schitterend
top uurwerk en klasse

1 like

Alles nice, congratz!

1 like

Prachtige squale, staat ook nog ergens op mijn verlanglijstje.

1 like

Super! En mooie foto’s :smile:

1 like

Mooi man! En inderdaad erg fraaie foto’s, klasse!

1 like

Mijn beste,

Deze scherpzinnige foto’s laten ons getuige zijn van een wervelende verworvenheid!!
Fantastisch hoor. Geniet er met volle overgave van.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Inderdaad heel mooie foto’s, maar… sorry ik had de Tuna er niet voor laten gaan.
Heerlijk toch dat we er allemaal anders in staan, zou anders maar eenheidsworst worden.
Gefeliciteerd met je aanwinst. :+1:

Zonde… Maar dat had ik al gezegd geloof ik.

Geniet ervan!

Prachtig! Vintage look maakt het een klassieker. Gefeliciteerd :grinning:

1 like

Geweldig mooi hoor.
Ziet er goed uit !

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd!!!

1 like

Weer uitzonderlijk mooie foto’s, Stef. Het was mij een waar genoegen en heb de Tuna sindsdien alleen maar afgedaan tijdens het slapen, ben een blij man!

2 likes