Het spijt ons dat we nog geen updates hebben, maar wij zijn zelf ook in afwachting van.
Zodra wij een update ontvangen, dan zullen wij dat uiteraard met jullie delen.
Het spijt ons dat we nog geen updates hebben, maar wij zijn zelf ook in afwachting van.
Zodra wij een update ontvangen, dan zullen wij dat uiteraard met jullie delen.
Dat begrijp ik. Is ook geen verwijt.
Maar ben wel nieuwsgierig.
Geduld is een schone zaak.
En het mooie horloge het wachten waard.
Even geduld nogā¦
en je kunt dit draadje gebruiken om āin te drinkenā voordat je naar de Squale kroeg gaat.
Ik ben bijna bezopenā¦
Zit je nu alweer aan de Sandy of ben je overgestapt naar een sneeuwwitje
En mannen, is er nog teken van leven/productie/assemblage ontvangen van jullie (en inmiddels ook onze) Italiaanse vrienden?
Of komt de grote presentatie van de HFLE 2023/2024 gewoon tijdens Watches & Wonders in GenĆØve komende maand ?!
Dat lijkt me een uitstekende plek voor een HF GTG en uiteraard voor uitreiking van onze limited forum edition!
Moet eerlijk zeggen dat ik de naĆÆeve gedachte had dat na de start; (eerste betaling) het binnen 3 maanden wel binnen zou zijnš maar dat ligt aan mij haha
Nou, dat zou inderdaad wel een leuke locatie zijn!
Dat ga ik even navragen bij @MotoSkooly! Ik weet dat er vanuit deze kant van het water, wel teken van leven is verzonden naar hen!
Ik dacht dat we al hadden uitgeleverd! Gekkigheid natuurlijk!
Geduld is een schone zaak. En in de tussentijd (om de wachttijd te doden) ben ik bezig een extra Squale te kopen.
Vertel, vertelā¦
Hier op het forum staat en Militaire aangeboden. En die had ik tot november vorig jaar zelf ook.
Toen had ik nog de gedachte ā1 erin is 1 eruitā. Daar ben ik al dubbel en dwars op teruggekomen haha.
Over de prijs van het horloge zijn we het al eens, alleen nog datum afspreken voor overdracht.
Lekker, maat! Ik heb hem inderdaad zien staan. Zelfs van de week nog mijn verbazing uitgesproken, dat hij nog niet weg was.
Ja ik zag hem gisteravond ineens staan en viel mij ook al op dat ie er nog was. Meestal zijn ze binnen een dag wel verkocht. En deze is mooi compleet ook.
Staat dacht ik ook al een tijd een Squale Montauk te koop. Had ik al paar keer naar gekeken. Stoorde me alleen aan de grote kroon. Wist niet wat ik daar in het echt van zou vinden dus heb die maar laten staan. De prijs daarvan is namelijk ook wel prima. Alleen het is zoān limited edition van een US shop. Dus vraag me dan af of de kwaliteit wel zelfde niveau is als de andere horloges. Ook gezien de originele US prijs.
Al een hele lange tijd! Die heb ik al 100x bekeken, maar nog steeds trekt hij ook mij niet.
Ben stiekem aan het kijken voor een geel/zwarte of zwart/gele 101 Atmos 2002! Maar het liefst een geel/zwarte! Maar de prijzen staan me niet aan.
Best apart eigenlijk dat ze de kroon zo groot hebben gemaakt. Zal vast een reden hebben hoor. Maar voor mijn gevoel is dat ook de reden dat ie al zo lang te koop staat.
Miss voor die dikke Amerikaanse vingers?
Hahaha, dat zal het zijn.
Ha die gup & co,
En, is er nog teken van leven vernomen van onze Italiaanse vrienden? Of zijn die alvast begonnen aan de paasvakantie�
Hoor graag!