Het is al een tijdje geleden dat je van ons hebt gehoord. Ook wij zitten op witte rook te wachten voor een definitieve leverdatum van de 2024 HFLE. We hebben de afgelopen weken diverse contacten gehad met Squale hierover en we verwachten op hele korte termijn de leverdatum wanneer de productie klaar is. Dan moeten wij nog de datum prikken voor de uitlevering, dat zal op een zondag worden ergens aan de Nederlandse kust.
We hadden jullie het liefst nu wel de exacte datum willen gegeven maar het is dus nog even wachten. Zodra we de details van Squale krijgen gaan we plannen en ontvang je ook deel 2 van de factuur.
Dus nog even geduld allemaal, we houden jullie uiteraard de hoogte!
Wat mij betreft melden jullie als jullie wat te melden hebben. Ik heb vertrouwen in jullie ik wacht rustig af.
Ik ben de 30 nog niet eens gepasseerd dus ik heb een lange horizon haha
He Friso, je weet toch onderhand wel dat er een dief hier in huis rondloopt met de naam Assie62. Nou die Pook ligt nu gewoon in haar box he, mag blij zijn als ik die ooit nog een keertje mag lenen.
Bijna in Duitsland stranden met je mintgroene topolino mk2 is niet hetzelfde als een get together met een groep Squale fans ergens aan de Nederlandse kust !