Ja, ben ook wel benieuwd…
PS Ik wil niemand van de organisatoren onnodig in de nek hijgen maar ik meende me te herinneren dat de voorlopige planning/uitlevering stond voor dit voorjaar. Vandaar mijn recente posts.
Ik moest even terugzoeken of mijn geheugen een loopje met me neemt maar kennelijk niet. Blijkbaar kijk ik meer uit naar een Squale erbij in de verzameling dan ik me vooraf had voorgesteld. Ja ja, geduld, ik weet…
Afgelopen 20 januari waren er wat wijzerplaten, maar nog niet de definitieve.
Daarna is het stil geworden…
Heel stil.
En en, wat zei @MotoSkooly? Soms doet een belletje of een mailtje wonderen . Ik blijf er vanuit gaan dat hij in april uitgeleverd word, hoop doet leven toch. Of hooguit 15 mei, ja toch Guppie
Goedenavond heren!
Ik snap natuurlijk dat jullie allemaal reuze benieuwd zijn naar een update.
Nu heb ik zelf wat minder tijd op dit moment en heb daarom dan ook op dit moment nog geen antwoord voor jullie.
Jullie kunnen op dit moment bij @Archer, @TagEd, @royke74 en @MotoSkooly terecht met jullie vragen.
Zodra ik weer in de gelegenheid ben, zal ik weer wat actiever zijn in het topic.
Voor nu fijne avond!
Ik heb vertrouwen in het HFLE team en geniet stilletjes van de voorpret
Beste HF leden,
Het is al een tijdje geleden dat je van ons hebt gehoord. Ook wij zitten op witte rook te wachten voor een definitieve leverdatum van de 2024 HFLE. We hebben de afgelopen weken diverse contacten gehad met Squale hierover en we verwachten op hele korte termijn de leverdatum wanneer de productie klaar is. Dan moeten wij nog de datum prikken voor de uitlevering, dat zal op een zondag worden ergens aan de Nederlandse kust.
We hadden jullie het liefst nu wel de exacte datum willen gegeven maar het is dus nog even wachten. Zodra we de details van Squale krijgen gaan we plannen en ontvang je ook deel 2 van de factuur.
Dus nog even geduld allemaal, we houden jullie uiteraard de hoogte!
Morning Squale organisatoren,
Dank voor het teken van leven! Tja, het blijven Italianen hè, dus vaagheid troef …
Zomaar een suggestie nu we in het zicht van de haven lijken te komen met de HFLE 2024:
waarom posten jullie hier vanaf nu niet gewoon standaard een update eens in de tien dagen of zo?
Met jullie kijken we allemaal uit naar dat dagje strand met een Squale om de pols!
Wat mij betreft melden jullie als jullie wat te melden hebben. Ik heb vertrouwen in jullie ik wacht rustig af.
Ik ben de 30 nog niet eens gepasseerd dus ik heb een lange horizon haha
Morning Otto!
Ik vind het prima om hier eens in de week een update te geven van wat er uit het contact komt. Ik zal ieder weekend een berichtje plaatsen.
Dit is bij ons zelf ook zeker niet anders
We hopen snel meer duidelijkheid te hebben!
Houden jullie er ook rekening mee dat de strandwachten ingelicht worden dat er binnenkort haaien verwacht worden bij de Nederlandse kust?
Mmm aan de kust, in het Groningse noorden
He Friso, je weet toch onderhand wel dat er een dief hier in huis rondloopt met de naam Assie62. Nou die Pook ligt nu gewoon in haar box he, mag blij zijn als ik die ooit nog een keertje mag lenen.
Nee joh, dat wordt gewoon Scheveningen. Kunnen we ook met z’n allen het reuzerad in. En die hebben ze niet in Groningen
Top. Kan ik het lopend af.
Bijna in Duitsland stranden met je mintgroene topolino mk2 is niet hetzelfde als een get together met een groep Squale fans ergens aan de Nederlandse kust !
Kom dan wel ff gedag zeggen op de SUP

Twente heeft ook stranden en goed bereikbaar voor mijn mintgroene Fiat 500
Das waar, maar ze praten daar zo raar, moet er ook een tolk mee