Laat maar komen!
Ziet er mooi uit
ZOOO, hier kijk ik echt naar uit!! Wat een toffe configuratie in het echt. Ben benieuwd!! Goed werk mannen!
Deze gaat heel wat duik tripjes meemaken. Ja zeker, ik duik dus ook echt met dive horloges
Heerlijk kan niet wachten
PS hebben jullie ook een foto van de def sluiting/clasp beschikbaar?
Hij is prachtig, maar dat wisten we al . Misschien nog een foto van de case back
Zien we de haai ook nog eens
Heel gaaf, nog even geduld !
Magnifiek Mijn verwachtingen zijn overtroffen. Dank voor de tijd die jullie erin gestoken hebben en proficiat met het eindresultaat
Top ! Can’t wait
Wauw kan niet wachten. Bedankt voor de update.
Kan niet wachten om hem om mijn pols te dragen! Top gedaan mannen!
Wauw, erg tof geworden. Iets om trots op te zijn mannen! En eindelijk een skwaahlee
Prachtig geworden!
Deze limited editions gaan straks sky high.
Iedereen zal ze willen hebben…
Maar ja, de boot gemist he…
Heeeeel gaaf!!!
Zéér mooi…………
Is prachtig geworden, dank aan iedereen die er tijd en moeite in heeft gestoken.
Nu nog ff wachten totdat hij om de pols mag.
Ziet er heel fraai uit!!!
“hij gaat nu in productie!” Hoe lang duurt zo’n proces?
Hij is heel fraai. Iedereen gefeliciteerd met deze prachtige squale.
UPDATE ++ GROOT NIEUWS ++ UPDATE
We zijn verheugd om eindelijk de datum voor de uitreiking van de Squale HFLE 2024 bekend te maken. Velen van jullie kijken er ongetwijfeld naar uit om de Squale eindelijk in ontvangst te nemen. Noteer dan deze datum in je agenda:
Zondag 9 juni
De exacte locatie wordt niet openbaar gemaakt; deze ligt ergens aan de kust tussen Scheveningen en Zandvoort. Iedereen die zich heeft ingeschreven, ontvangt deze gegevens later via een privé-bericht.
We verzoeken jullie om de locatie niet verder te delen, zodat iedereen in alle rust en veiligheid de uitreiking kan bijwonen (en daarna met horloge weer thuis te komen)
Ontvangst zal zijn rond 14.00 uur, dus je kunt nog uitslapen en andere activiteiten plannen voordat we gaan uitdelen. Mocht je echt niet kunnen komen, dan bestaat de optie om het horloge te laten verzenden. Neem in dat geval contact op met een van de leden van het HFLE-team.
Vanaf vandaag worden ook de tweede deel van de facturen verstuurd, met het verzoek deze per omgaande te betalen.
We kijken enorm uit naar een fantastische middag voor jullie allemaal. De reacties op het eindproduct waren al overweldigend positief, en dat geeft ons extra energie om ook van de uitreiking een geweldig evenement te maken!
Namens het HFLE 2024-team, bedankt voor jullie enthousiasme en hopelijk tot de 9e!