Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Ik ben erbij :sunglasses:

afbeelding

7 likes

Goed nieuws :smiley:

Gelukkig maar :sweat_smile:

Graag gedaan maar:
image

Jullie hebben dit geregeld, helemaal top :ok_hand:

6 likes

Yes! Meteen in de agenda gezet!! :star_struck:

5 likes

Supernice!
Ik ben erbij

5 likes

Ouch, dat wordt lastig , precies op de verjaardag van mijn wederhelft… :thinking: Mocht ze het een dag eerder willen vieren en we maken er een gezinsuitje naar het strand van op zondag, dan is er een kansje dat ik erbij kan zijn…

4 likes

Fijn deze update, precies wat ik hoopte Roel, je weet wel waarom.
En natuurlijk zijn wij erbij, wie wil nu niet zelf zijn Squale ophalen en kennis maken met de rest van deze bijzondere Squale familie :joy:

Mogen we dit misschien ook omdraaien en zeggen ā€œBedankt HFLE 2024-team voor zowel ook jullie enthousiasme en tomeloze inzet voor dit projectā€ Ook names Assie62 :+1:

dank je wel

11 likes

dat lijkt mij een leuk uitje, en PA is even een uurtje weg om zijn cadeau op te halen dat gunt het gezin hem wel hij werkt er hard voor etc :sweat_smile:

5 likes

Jawel! Incoming! Dank zover voor het delen van de voorpret. Met 100 forumleden dat reuzenrad op de pier in, als dat geen mooie bende wordt?!

Laten die eindfacturen maar komen (2de deel horloge en voor de gespsluitingen).

Bijzonder leuk en nu aftellen maar…

4 likes

Nee nee, het is nog steeds geheim en Londen gaat het echt niet worden. Veel leden zijn lucht/zee ziek als ze naar de overkant moeten. Dus we moeten gewoon geduld hebben en EERST je factuur betalen :wink:

4 likes

its party time gifs | WiffleGif

6 likes

Betaald!!!
En het team hartstikke bedankt :blue_heart::blue_heart::blue_heart:

5 likes

Geweldig nieuws dit, kan_niet_watchten!
:boom:

5 likes

Betaald? Heb je iets ontvangen dan? Via pb of via de mail? Had ik me wel ingeschreven dan? Allemaal vragen :joy:

5 likes

Done

Als dat geen…

5 likes

Wil ik ook wel doen, want heb er ook de rubberenband en 2 buckles bij besteld. Dus wacht op de factuur van @MotoSkooly, maar zal wel goed komen verwacht ik :smile:

3 likes

Woohoo!!! Staat genoteerd! Tof zeg!

3 likes

Ben er helaas niet bij, factuur is wel al betaald! Thnx heren!

4 likes

Bij dezen meld ik me af voor de party. Oud en dus in juni met vakantie. Zo iets.

3 likes

Haha, ik ook…:smile:

4 likes

Zal een mooi feestje worden voor de kopers van deze HF limited. Mooie organisatie!

3 likes