Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Vandaag via de mail!!

9 Juni met m’n motorclub op weekend
.

1 like

Super bedankt voor de update .
Net wat ik dacht ben ik met vakantie :face_holding_back_tears: had er zo graag bij willen zijn . Helaas dus voor mij. Maar toch mega blij met het horloge zal zodra ik de factuur binnen heb direct betalen :wink:

4 likes

Dat jullie een heel erg fraai horloge hebben gemaakt.
Geniet ervan en ook voor iedereen die er straks één om z’n pols heeft.

5 likes

En dan gaat het toch echt gebeuren :partying_face:

3 likes

zogenaamd ‘voor de veiligheid’ maar de goed verstaander weet dat de politie niet op ideeĂ«n gebracht mag worden
. :wink:

IMG_0509

6 likes

Tja, kan niet alle problemen oplossen. Hooguit goed woordje doen en ik ben natuurlijk nuchter en Assie de Bob :wink:

4 likes

Met m’n Fiat 500 richting strand😀, het staat genoteerd.

Dank jullie wel, ik verheug me op de ontmoeting!

6 likes

Hoppa daar is het verlossende woord.
Geweldig nieuws dat het eindelijk bekend is.
Weet nog niet of dan daadwerkelijk kan. Laat het weten.

5 likes

Trouwens ook nog niet de laatste factuur ontvangen.
Komt nog?

3 likes

Vanmiddag al gehad en betaald. Die van jou komt vast morgen.

3 likes

Mijn factuur zat in mijn spam maar het is betaald!
Ben er helaas niet niet bij, ben dan in het buitenland. Maar veel plezier gewenst Squalistas :sunglasses:

5 likes

@MotoSkooly is er druk mee bezig. Geen idee bij welk nummer hij nu zit maar hij komt ongetwijfeld een deze dagen je kant op.

4 likes

Gezellig gasten, mooie locatie :grin:

5 likes

Ik pas :crazy_face:

3 likes

Factuur zat bij mij ook in het reclame postvak (spam), maar gevonden en overgemaakt :blush:

3 likes

Ik heb nog niets ontvangen, maar ja nr.59 he. @MotoSkooly zal wel begonnen zijn bij nr.2 dus zal vanzelf wel binnenkomen (hoop ik :blush:)

3 likes

:rofl:

7 likes

Dat verklaart het, ik heb nr. 16😀

4 likes

Inderdaad mensen, de facturen gaan in batches dus hoe hoger je nummer hoe later de factuur in de mail. Ik zal een update geven als alle facturen uit zijn. Als je dan nog niks hebt ontvangen kijk even in je spam/reclame box.

Misschien denkt je e-mail providor dat een bedrijf je een horloge wil verkopen en ongevraagd je een factuur heeft gestuurd :kissing_smiling_eyes:

7 likes

Toch wel grappig om te zien dat we in de rij staan om te mogen betalen. Dat heb ik nou nooit met de vrienden uit Apeldoorn of Leeuwarden :sweat_smile:

Het is net als het boarden van een vliegtuig: ook al mag je eerder zitten, landen doen we tegelijkertijd.

12 likes