Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Top dit! Diegenen die gaan; veel plezier. Ik kan er helaas niet bij zijn, aangezien dochterlief dan jarig is. Vandaar dat ik me dan ook gelukkig prijs met nummer 96/100 (09.06).

Ik kijk uit naar de PostNL man :slight_smile: :slight_smile:

5 likes

Shittt kan er niet bij zijn!!
De factuur is in ieder geval binnen!
Nog even en dan weer slapen voor de brievenbus! :smiley::+1:

5 likes

Ik heb hem nog niet binnen. Terwijl ik geen hoog nummer heb. Ook in de spam / reclame is defactuur niet binnen gekomen. Enfin, ik wacht het nog even af.

Mooi dat het ontvangen van het horloge steeds dichter bij komt.

Groet,

Ramonrolex

4 likes

Er is nog geen witte rook; maar het voorstel om haar verjaardag ervoor te vieren en op zondag met het gezin naar de kust te gaan, werd niet meteen neergesabeld :wink:

6 likes

Kan er jammer genoeg niet bijzijn, factuur is betaald.
Voor degene die gaan, veel plezier.

1 like

Maak er een dagje uit van met de hele familie, lekker naar het strand. Jij piept hem er even tussenuit en laat dan je Squale showen aan de familie. Lekker toch, 2 vliegen in 1 klap :wink:

Voor diegene die op vakantie zijn, vind ik het jammer want het moet toch een feestje worden :cry:. Alle anderen, en dat zijn er heel wat kom gezellig naar het Squale feest en geniet van al dat moois :partying_face:

6 likes

Tot 9 juni Ferry👍

4 likes

Zeker weten, alleen nu nog de vraag: zal ik horlogeloos mijn Squale op gaan halen of niet, wordt nog een hersenkraker :wink:

5 likes

2 polsen

3 likes

Nee joh, je kan op de terugweg prima je “oude” horloge in de blauwe Squale doos opbergen :slight_smile:

2 likes

In het bericht wat ik november 2023 van @TagEd ontving werd gevraagd:

Ik kom graag naar de uitreiking/ik ontvang mijn exemplaar liever per post*
*(weghalen wat niet van toepassing is)

Daarin heb ik destijds al aangegeven dat ik mijn exemplaar graag per post wil ontvangen. Is het voor een ieder die wil laten opsturen alsnog nodig om hier een bericht over te sturen naar het HFLE-team?

1 like

Dat is echt een werelds idee, dacht altijd dat je in een merk horloge doos nooit een ander horloge mocht doen. Zoiets als vreemd gaan, maar goed dan ga ik maar eens een keertje vreemd op 9 juni :grin:

3 likes

Mijn voorkeur gaat uit naar horlogeloos, alle aandacht voor deze prachtige Squale. Al het andere leidt alleen maar af.

3 likes

Helaas kan ik niet horlogeloos gaan want we boeken dat weekend een hotelletje tussen Den Haag en Scheveningen en meer dan een dag zonder horloge trek ik niet. Ik zoek wel een kleintje uit.

5 likes

Haha, alleen al bij de poging om dit voor te stellen word ik vierkant uitgelachen. Ze vinden me al een nerd dat ik foto´s maak van m´n horloges en op een forum “mee doe”, laat staan dat ik dit voor stel haha

4 likes

De kracht van de herhaling…
Volgens Cato de oudere “Ceterum censeo Carthaginem esse delendam”

3 likes

Op school werd dit je idd geleerd, maar was meer een interpretatie van het Latijns. De oorsprong ligt bij Cato, als we die zijn gang hadden laten gaan, konden we op vakantie in het Carthaagse rijk.
Oftewel in een heel groot Italië :wink:
Maar laten we het maar heel vaak herhalen, komt allen naar de uitreiking van deze prachtige Squale, wordt een groot feest :wink:

4 likes

Voor iedereen die dit eerder al heeft aangegeven staat het in ons overzicht. Enkel als je eerder hebt aangegeven dat je wilde komen, maar nu toch niet kan komen, moeten we dat even weten :grin:

5 likes

Kleine correctie, dat je wilde komen maar nu niet kan :wink:. Maar dat snapt iedereen wel, enne ik ben geen taalnazi he :smile:

3 likes

Ferry toch, dit doet een klein beetje pijn aan mijn ogen

1 like