Ik heb nog wel een la vol met brilletjes , maar jij had toch geen knaken meer voor de HFLE Squale
. Je zou toch helemaal overstappen op Pagini, daar is nog geen apart topic van Pagini only
. O ja, doe je wel mee met de thema weken die ik gemaakt heb?
Ik zal je eerlijk vertellen dat het hele hfle-verhaal een beetje aan me voorbij is gegaan. De ontwerpen vond ik nooit zo spannend. Maar toevallig zag ik van de week de squale en nu een beetje spijt dat ik niet meedoe. Maar ach. Horloges zat
pagani design heet hè Ferry. Een uiterst respectabel merk
Dit is mij compleet ontgaan. Verlicht mij
Ja Ady, deze is echt een van de mooiste HFLE’s die ik gezien heb.
Punt is natuurlijk dat je teveel in dagbrakers zat en dan mis je een boel leuke dingen in topics . Verwacht van jou natuurlijk wel dat je vandaag of morgen nog een duiker post in “theme weken horloges, deze week duikers” en dat je ook met die poll meedoet.
Klopt, net zoals Rolex design, Seiko design, enz enz
Ik spreek natuurlijk geen Engels, nou ja behalve yes en no. Maar met translate las ik dat design ontwerp betekent
Maar zou zeker dit topic en Squale only, aka de Squale kroeg (die laatste is jou op je lijf geschreven ) en natuurlijk het blauw in de gaten houden, wellicht dat er toch iemand is (wat ik mij niet kan voorstellen) die van zijn Squale afziet
.
Het is U vergeven, kunt U alsnog goedmaken
edit: schreef ik nu Pagini, foutje bedankt. Pagani design, mijn nederige excuses aan China
Factuur van nr 52 is binnen en betaald.
Whoopwhoop, ook hier betaald nu nog de levering
Nog nooit zo snel een factuur betaald
Binnen een paar weken, na de uitlevering, komen ze in het blauw…
Ik zou zeggen, sla uw slag.
Done
Hoi Roel @MotoSkooly , gelijk factuur betaald natuurlijk. Maar ik had aangegeven dat ik er ook de rubberen band bij wilde, wat ik dus niet op de factuur tegenkwam. Wellicht dat dit nog in orde gemaakt kan worden. En natuurlijk dat er iemand tijdens de uitreiking is, die de 2 buckles op 2 extra bandjes van mij kan zetten, had KGIGO mij beloofd . En op naar het feestje op 9 juni, kan niet vaak genoeg gezegd worden
Ik heb je een PB gestuurd!
Toppie Roel, alles is “voor zijn roodkoperen” en betaald. Kon het niet laten om er eens een oud Haagse gezegde bij de zetten
Factuur van nummer 65 is binnen en betaald.
Mijn factuur ook binnen maar nog niet betaald; betalen doen we op werkdagen mooi taakje voor de maandagochtend
Nr 54 hier, maar nog geen (2e) factuur gehad, ook niet in de spambox.
Weet je dat zeker, ik heb hem wel gehad met mijn nummer 59. Even het weekend afwachten, anders even een berichtje sturen
Hey @MotoSkooly
Ik heb deel 2 van de factuur ook niet niet ontvangen nr:008 (ook niet in de spam)
Zou je als je tijd hebt even willen kijken.
Desnoods even de factuur via pb, dan maak ik deze zsm over.
Bedankt alvast.
Ja klopt, ik heb je nieuwe PB gestuurd
Dat is vreemd, is toch echt verzonden. Nogmaals verstuurd via PB dan!
Als het makkelijker is om te volgen, 55 gisteren ontvangen en direct betaald.