Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Gisteren teruggekomen van vakantie, factuur is zojuist betaald. Ik kan niet wachten tot 9 juni, heb zin in de uitreiking!

5 likes

Nog iets meer dan een maandje!!

Deze geluksvogel heeft inmiddels ook een mooie duiktrip gepland staan (pas in 2025), dat wordt de vuurdoop van de Squale. Wordt in ieder geval epic!! Kijken of ik wat mooie shots kan maken waar de HFLE ook mooi opstaat :cold_face: :shark:

8 likes

Heerlijk! En daar houden we je aan! We zien de mooie tropische en onderwaterbeelden graag tegemoet! :ocean: :palm_tree: :diving_mask: :camera_flash:

3 likes

Waar ga je duiken ?

1 like

Ik overweeg de mijne te gaan verkopen.
Dat een paar weken voor de uitlevering ……:cry:
Wil toch weer een Tudor FXD dus zal keuzes moeten maken. Stuur maar een pb bij interesse.

Of je hebt een FXD te koop dan hoor ik dat graag :grinning:

Prijs blijft uiteraard hetzelfde wat ik ook heb betaald.

725,- EUR.

8 likes

Ik maak gewoon een ding van dit horloge.
Hfle 2024. 12,5 jaar met mijn meisje, het jaar dat we gaan emigreren naar spanje, het jaar dat mijn dochter 10 wordt, ik 45, moeder 70 en vader 75.
In 2013 ben ik bij dit mooie forum gekomen en helaas pindakaas was dat niet 2014 :wink: om toch een kers op de taart te kunnen doen heb ik nummer 79 gekregen, mijn geboortejaar.
Toeval wil dat ik al lang een squale, en een hfle wilde toevoegen aan de collectie. Dit is de eerste hfle sinds 2013 dat ik echt oprecht fomo voor heb. Toeval??? Ik denk het niet.
Dingen gaan zoals ze gaan. En dit is mijn ultieme toevoeging van collectie voor dit jaar.

22 likes

Ik ga mijn best doen erbij te zijn, maar ik heb de kids die dag. Dus zal voor mij niet heel veel bij zijn, hooguit even de champagne huldiging en de strippers, maar dan houdt het ook op

10 likes

Fuvamulah en Gan of all places :joy:

Kleine speldenknopjes in de indische oceaan.

3 likes

Dat is het belangrijkste gedeelte uiteindelijk, naast dat je je horloge meeneemt :grin:

3 likes

Er zijn slechtere plekken om te duiken…:smile:

2 likes

Alle puzzelstukjes vallen op hun plaats, de sterren staan gunstig. Het moest gewoon zo zijn… :pray: :wink:

Nou ja, precies. Wat heb je verder nog nodig in het leven, toch?! :point_up_2: :champagne:

4 likes

Goedenavond allen,

Zijn er nog deelnemers die niet kunnen komen 9 juni maar zich nog niet hebben afgemeld?

We hebben de afmeldingen die tot nu toe zijn gedaan verwerkt en het ziet er naar uit dat het gezellig druk gaat worden :grin:

7 likes

Ik heb al een hotelletje in de buurt geboekt…althans dat hoop ik :crazy_face:

3 likes

Wel dit alles heel klein op de case back laten graveren he, voor het geval je iets vergeet :wink:. Weet je ook zeker, dat je deze nooit zult flipperen :grin:

2 likes

Dat is de start natuurlijk, daarna barst het grote feest los :partying_face:. O ja, voor het geval dat: ik drink Gin on the rocks en heb mijn chaufeur bij mij :grin:.

Tja dat reuzenrad is nogal verwarrend he :wink:, trouwens het Kurhaus is best betaalbaar hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nou…dat vond ik toch tegenvallen🤣

1 like

Ik heb het bij @MotoSkooly gemeld! Heel jammer, maar ik ben helaas op het moment van uitreiking in het geboorteland van de oprichter ;)…

4 likes

Er zijn nog enkele afmeldingen bij me binnengedruppeld na de oproep van gisteren. Hierbij dus nogmaals:

Als je niet kan/wil komen en je nog niet hebt afgemeld, wil je dit dan a.u.b. alsnog per privƩbericht doen! :bangbang:

dit omdat er anders rekening met je wordt gehouden met catering, we dan teveel eten hebben en dat niet goed is voor mijn gewicht. :crazy_face:

13 likes

Drank, ik wil drank en nog eens drank. De catering gebruik ik dan wel voor een bodempje in mijn maag :wink:. Zit ik er ver naast als ik verwacht dat er toch zo’n 70 man/vrouw komen? Kan je toch wel een feestje mee bouwen denk ik :partying_face: :clinking_glasses: :grin:

2 likes