Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

HFLE 2024
Vanwege omstandigheden en werk in het buitenland is nr 6 over te nemen, gaarne pb,

Groet,

Rob

2 likes

Vanmorgen de dag begonnen met heerlijk een uurtje naar het “kletsen” over Squale (Skwale😀) te luisteren.

De dag kon niet vrolijker beginnen!

Nu ben ik nog enthousiaster en ongeduldiger geworden, maar 9 juni komt dichter bij.
Om de tijd sneller door te komen moet ik misschien toch maar een keer een fles whisky kopen (of een fles whisky bij m’n zoon achterover drukken). Blijkbaar is er een link van whisky met horloges, zoals ook blijkt tijdens de podcast met onze “Mannen van de Tijd”.

Op foto’s is de HFLE2024 schitterend, maar in het echt schijnt het volgens de reacties in de Podcast allemaal nog veel mooier te zijn.
Mede omdat mijn Squale m’n persoonlijke geluksnummer 16 draagt, zal ik het nooit in m’n hoofd halen om dit horloge ooit weg te doen.
Sowieso ben ik geen notoire flipperaar, ik hecht veel te veel aan m’n horloges en ben de laatste jaren dankzij het Horloge Forum veel kritischer geworden bij het aanschaffen van horloges, zodat verkopen steeds minder nodig is.

Verheug me om 9 juni in m’n “mint” Fiat 500 van het oosten naar het westen te rijden om de HFLE2024 Squale op te halen.

Dank jullie wel @TagEd, @Archer, @MotoSkooly, @royke74 en Blup (kon volledige naam hier niet taggen) voor het gezellige Squale gesprekđŸ‘đŸ», tot 9 juni!

17 likes

Ik sluit mij aan bij de lovende woorden van Hans. Op de valreep kon ik een Squale HFLE 2024 horloge overnemen van een forumlid die zijn geluk bij een ander merk heeft gevonden. Ben enorm blij met de Squale, de kennismaking met het merk en enthousiaste Squale liefhebbers.

@MotoSkooly
Bedankt voor je terugkoppeling tussen verkoper en koper en duidelijke communicatie

See you on the beach :beach_umbrella:

17 likes

Heel jammer dat ik er niet bij kan zijn, tis toch een buitenkansje zoveel HFers/sters te ontmoeten.
Ik organiseer dan net (met een paar anderen) het jaarlijkse clubweekend.
Ben “de baas”, dus kan absoluut niet wegblijven.
Maar de postbode zal me een individueel feestje brengen!
SON
afbeelding

9 likes

Dank je wel, Hans, voor deze lieve woorden! En we zien je graag, de 9e! :beers:

Dank je wel ook en ja, het is een mooi merk en een leuke club mensen! Zie je graag de 9e! :sunglasses:

Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar jouw Squale komt gewoon naar jou toe en veel plezier met het clubweekend! :motorcycle:

8 likes

Dan mag jij nog iets verder rijden dan ik :blush:. Hier van ‘t Harde (onder Zwolle) richting de kust. Prima te doen lijkt me.

5 likes

Nog 3 weken
:smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hopen dat we wat zon mogen pakken over een kleine 3 weken :sunglasses:

54 likes

PrachtigđŸ‘đŸ»

7 likes

Super mooi :fire::fire::sunglasses:

4 likes

Nice!! Kan niet wachten.

Is de locatie en tijdstip al gecommuniceerd?

Edit: tijdstip gevonden. Rond 14

4 likes

De exacte locatie komt via PB nog via @MotoSkooly. Scheveningen is geen wereldreis van onze locatie overigens :wink:

5 likes

Dan wachten we die even af. Wil natuurlijk niks missen :smiley:

4 likes

:heart_eyes:

2 likes

Ben toch een aantal jaren meegeweest en het SON- weekend was altijd top. Goede organisatie, gezellige toerrit en de BBQ natuurlijk met een heerlijk :beer: mis het echt nog wel maar nu al weer een paar jaar zonder motor.
Veel plezier Charles :+1:

3 likes

Nog even wachten. Hopelijk wordt het goed weer.

2 likes

Hmmmm
 geen wereldreis vanaf Scheveningen
 Dat wordt me een mooi HF feestje in het Hotel van Oranje in Noordwijk dan :ok_hand: !!

3 likes

Kijkduin?

1 like

Locatie is nog niet bekend toch?

2 likes

Bij de organisatie wel. :wink: Maar nog niet gecommuniceerd, nee.

6 likes