Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Dank je wel, Hans, voor deze lieve woorden! En we zien je graag, de 9e! :beers:

Dank je wel ook en ja, het is een mooi merk en een leuke club mensen! Zie je graag de 9e! :sunglasses:

Jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar jouw Squale komt gewoon naar jou toe en veel plezier met het clubweekend! :motorcycle:

8 likes

Dan mag jij nog iets verder rijden dan ik :blush:. Hier van ‘t Harde (onder Zwolle) richting de kust. Prima te doen lijkt me.

5 likes

Nog 3 weken…:smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Hopen dat we wat zon mogen pakken over een kleine 3 weken :sunglasses:

54 likes

Prachtig👍🏻

7 likes

Super mooi :fire::fire::sunglasses:

4 likes

Nice!! Kan niet wachten.

Is de locatie en tijdstip al gecommuniceerd?

Edit: tijdstip gevonden. Rond 14

4 likes

De exacte locatie komt via PB nog via @MotoSkooly. Scheveningen is geen wereldreis van onze locatie overigens :wink:

5 likes

Dan wachten we die even af. Wil natuurlijk niks missen :smiley:

4 likes

:heart_eyes:

2 likes

Ben toch een aantal jaren meegeweest en het SON- weekend was altijd top. Goede organisatie, gezellige toerrit en de BBQ natuurlijk met een heerlijk :beer: mis het echt nog wel maar nu al weer een paar jaar zonder motor.
Veel plezier Charles :+1:

3 likes

Nog even wachten. Hopelijk wordt het goed weer.

2 likes

Hmmmm… geen wereldreis vanaf Scheveningen… Dat wordt me een mooi HF feestje in het Hotel van Oranje in Noordwijk dan :ok_hand: !!

3 likes

Kijkduin?

1 like

Locatie is nog niet bekend toch?

2 likes

Bij de organisatie wel. :wink: Maar nog niet gecommuniceerd, nee.

6 likes

Zal het in Den Helder zijn :rofl:

1 like

Ik heb vast mijn exemplaar meegekregen op vakantie richting Italië om hem uit te testen, deel hier vast wat bevindingen :star_struck:

59 likes

Ziet er top uit :+1: Ben erg benieuwd.

2 likes

En hoe bevalt ie op staal, zit nog te twijfelen of ik hem op staal op op de rubberen band wil, weet niet wat lekkerder zit in de zomer. O ja, zeg maar tegen Roel dat ik 9 juni even een afspraak ga maken, wil er nog een paar bijkopen. Kan ik mooi een Box Squale aan gaan leggen :wink:

5 likes