Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Zal het in Den Helder zijn :rofl:

1 like

Ik heb vast mijn exemplaar meegekregen op vakantie richting Italië om hem uit te testen, deel hier vast wat bevindingen :star_struck:

59 likes

Ziet er top uit :+1: Ben erg benieuwd.

2 likes

En hoe bevalt ie op staal, zit nog te twijfelen of ik hem op staal op op de rubberen band wil, weet niet wat lekkerder zit in de zomer. O ja, zeg maar tegen Roel dat ik 9 juni even een afspraak ga maken, wil er nog een paar bijkopen. Kan ik mooi een Box Squale aan gaan leggen :wink:

5 likes

Potverdikkie wat mooi :ok_hand:

3 likes

Donders wat mooi :heart_eyes:
Ben ook heel benieuwd hoe de dial in de zon uitkomt.

2 likes

Zoiets :grin:

45 likes

Heerlijk zomers horloge. Super mooie HFLE geworden!

5 likes

Das toch niet eerlijk hé :joy::joy::joy::joy:

4 likes

Schitterend :star_struck:

4 likes

Iemand moet hem toch even testen, zit ie lekker. Wat doet het zonnetje op de dial. Tja en de boys hebben veel werk verricht voor ons, dus mogen zij lekker even voorpret hebben :smile:

6 likes

Dat is helemaal waar. Ik wilde dat ook wel doen maar ik ga pas in ontober op vakantie. Ik denk niet dat we zolang willen wachten. :crazy_face: Maar we zullen het binnekort zelf allemaal mogen aanschouwen…nog even geduld.:watch:

4 likes

Prachtig Mick, fijne vakantie :+1:t2:

4 likes

Poehee. Mooi ding is het geworden :ok_hand:t3:

4 likes

Hij is echt mooi :star_struck:

4 likes

De 9e! Super veel zin in. Mijn plaatjes hier zijn enkel om de voorpret te vergroten :grin:

Op mijn pols, heerlijk en in het zonnetje komt hij helemaal tot z’n recht. Hopelijk zien we jullie allemaal binnenkort :grinning:

Bedankt Hans!

6 likes

Prachtig, is er nu een ghost date positie of niet?
Geniet van de vakantie.

4 likes

Nee, deze is er niet. Het uurwerk is gelukkig een no-date uurwerk.

10 likes

Dus toch? Ik dacht dat we een SW200 zouden krijgen met een ghost date. Althans dat was het laatste nieuws.

2 likes

Yessir!

Wij ook, wat we liever niet hadden, natuurlijk. Maar blijkbaar hadden we geluk en kregen we no-dates!

8 likes