Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Nice!!

Welk uurwerk zit er nu in?

2 likes

Waarschijnlijk een SW200 no-date? :sweat_smile:

3 likes

Daar hoop ik op, maar uit een gesprek een aantal maanden terug bleek dat deze te duur of te laat zou aankomen zou zijn voor onze HFLE.

1 like

Wat ik begrepen heb, iets met radertjes, veertjes en schroefjes :wink:. Nee joh gewoon een Sellita 200

1 like

Ik denk dat dat wellicht een miscommunicatie is of wellicht verkeerd begrepen.

Het uurwerk zou sowieso een SW200 zijn, maar wij dachten ghost-date, omdat deze versie waarschijnlijk het beste verkrijgbaar en bij Squale in ieder geval op voorraad zou zijn.

Maar het geluk lachtte ons toe, want er waren genoeg no-dates beschikbaar.

9 likes

Top! Weer een verwachting overtroffen en heb het horloge nog niets eens in het echt gezien.

Dank voor de verduidelijking!

2 likes

GeweldigđŸ‘đŸ», het zal dan Sellita caliber SW200-1b zijn.

4 likes

Al knuppel je me dood, ich hab keine ahnung! :joy:

1 like

Haha, zo ben ik niet😀

1 like

Had ik ook niet verwacht, maar jenever kentell
:crazy_face:

1 like

Maar @MotoSkooly weet t vast wel :grinning:

2 likes

Ik kijk uit naar de levering van de Squale. Zeker als ik de meest recente plaatjes zie binnen dit topic. Verwacht wel enige overlap met m’n Aquis. Ben benieuwd welke head to head gaat winnen.

4 likes

Squale gaat uiteraard winnen.

6 likes

Ze hebben ons in eerste instantie de gewone standaard 1545 ‘beloofd’. We waren dan ook aangenaam verrast dat de ’ghost date delete’ achteraf toch mogelijk is gebleken. Ik zal binnenkort eens kijken wat ze er in hebben gestopt.

8 likes

Ja hehe, dat was toch al duidelijk :wink:, Maar waar ik nu zit kennen ze heel het merk Squale niet die arme zielen :rofl:

3 likes

:+1:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Quartz toch. Zo’n goede die pas na 3 jaar nieuwe batterijen nodig heeft en altijd op tijd loopt​:+1: Ideaal vakantie horloge :sunglasses:

4 likes

Fijne vakantie gewenst!

2 likes

Dat is een gemis voor die mensen.

4 likes

47 likes