Kijk hem eens shinen!
Veel overlap met mijn Oris Aquis maar ik vind het een prachtig horloge!
Nee joh, nog mooier het is een Sellita 200 AUTOMAAT. Zo eentje die je gewoon even 1 keer p.w heel misschien ietsje op tijd moet zetten. Maar joh, als jij een quartz wil, koop je er toch gewoon toch eentje bij, Q-watches is niet zo moeilijk hoor
O ja, en je kunt met ideal betalen wat wil je nog meer
Mick, heb je het nog doorgegeven aan Roel dat ik er nog een paar bij wil kopen en 9 juni een afspraak met hem ga maken?
Ik ben met alles tevreden joh, ben niet de moeilijkste.
Nog 2 weken…
Laat de zomer maar komen:sunglasses:
Ik zal kijken of dat er bij jou een Ronda in past maar de rest van de leden krijgt een mooie automaat
Thanks Roy, ik wist dat ik op je kon rekenen
Voor mij goed! Het is geen licht horloge op staal want de schakels zijn niet dun maar ik hou daar persoonlijk wel van. Persoonlijk vind ik hem op staal vooral het mooist.
Thanks!
Kan niet wachten hij ziet er super gaaf uit
Was het makkelijk om de bracelet op lengte te maken, en hoe ?
Ja hoor, er zitten schroefpinnen in dus mits je kleine schroevendraaiers hebt prima te doen.
Wat is dit nu! Ik ben tijdens de uitlevering ook op vakantie vandaar het mislopen van de uitlever dag/bijeenkomst. Pfff
Paar dagen Portugal, kan ik prima de Squale testen…
Vind hem prachtig!
Kan niet wachten. De niet aanwezigen ontvangen de Squale op 11-06/12-06?
Moest vragen voor een ander forumlid, verder helemaal zenuwachtig ofzo!
@Tonnieb, vergeet vooral geen loctite 243 te gebruiken bij het opnieuw in elkaar schroeven.
Ik persoonlijk schroef de hele band uit elkaar en doe dan alle schakels met een schroefpin, opnieuw vastzetten met loctite. Ook de schakels die niet uit elkaar hoeven, zoals de schakel naar de endlink.
Dan weet ik tenminste zeker dat ze allemaal echt vastzitten, want dat heb ik zelf gedaan.
Helaas niet op vakantie maar wel voor het werk naar de golf van Bengalen. Had ook vast een mooie foto kunnen maken vanuit het hotel.
Goeie tip.
Zal het in huis halen.
Lekker dan zeg, hebben wij nog nooit gedaan, mag je lekker aan Assie uitleggen want je weet ik ben een sloper he . En loctite hebben we nog nooit gebruikt, weet niet eens hoe dat eruit ziet.
Haha Assie is net even weg drank halen, schrikt zich dood als ze dat hoort .Neemt iemand dat spul mee op 9 juni of jij weet?
Maar de drank hier is lekker joh, voorzichtig zuipen anders ben je zo onder zeil