Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Gewoon bij de Gamma of Karwei verkrijgbaar.

2 likes

Lekker dan, is het ook nog een bouwpakket.:grin:

4 likes

:rofl::rofl:

Nee, niet dat ik weet. Maar er zullen vast wel mogelijkheden zijn. Ik kan me niet voorstellen dat niemand zonder tools komt. Er zullen vast wel leden zijn die hun exemplaar direct ter plekke op maat kunnen, willen en zullen maken.

Althans, dat zou ik zelf wel doen. :rofl:

Mijn welgemeende excuses @Assie62 :rofl::sweat_smile:. Dat is het ellendige van een stalen band. Je zult hem altijd op maat moeten maken. :sweat_smile:

4 likes

Nouuu, op maat maken, oke, maar niet dat je een band bij aankoop uit elkaar moet halen en vast moet lijmen.:grin:

2 likes

Ik snap het, maar dat is ook niet zo. :sweat_smile:

Ik doe het alleen zo, omdat ik een autistje ben en dan 100% zeker weet dat alles vast zit. Omdat ik daar zelf bij was toen het werd gedaan :stuck_out_tongue_winking_eye:.

3 likes

Dat hoeft ook helemaal niet hoor, @Kleine_gup_in_grote_oceaan heeft nog wel wat meer rare gewoontes :shushing_face: :kissing_heart:

2 likes

Dat zeg ik, autistje… :joy:

2 likes

Ja jammer dat je me nou net voor was :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:rofl::rofl:

1 like

Prachtig! Zal in het echt nog fraaier zijn denk ik. Mooie kleur voor in het zonnetje. :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik kom met een lege pols dus laten we het hopen!

4 likes

Hahaha, je bent vast niet de enige! :joy:

3 likes

Mijn AD heeft een keer geen loctite gebruikt voor mijn Tudor.

Met als gevolg dat hij na 3 maanden op de grond lag. Ik heb dat spul dus tegenwoordig zelf op voorraad.

De 222 Loctite is wel een vereiste in mijn kast

3 likes

Kan iemand iets zinnigs roepen over de tijden komende zondag?

2 likes

Komende zondag ?
Volgend weekend toch…

3 likes

Ja hoor jij mag komende zondag naar Scheveningen, heb je het hele reuzenrad voor jezelf, OF je wacht tot volgend weekend en gaat feestvieren met de familie Squale :wink:

2 likes

Even checken of er een paar in de stress schoten :laughing:

3 likes

Komende zondag is het tussen 6.00 en 12.00 uur ochtend, daarna tot 18.00 middag

2 likes

Top man, dan zitten er toch mooi 2 in het reuzenrad :rofl:

1 like

Terug van verkansie?
Of de reis onderbroken om de HFLE in ontvangst te nemen? :wink:

2 likes