Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Mijn dochters en vriendin vragen of de mijne met prioriteit verstuurd kan worden zodat ze af zijn van het ‘kid before Christmas’ :roll_eyes:

Wat is het een mooi ding geworden zeg :star_struck: Dagen aftellen :slightly_smiling_face:

3 likes

Wanneer wordt het bekend gemaakt waar de uitreiking gaat plaatvinden?

1 like

Maak jij toch het hele jaar door mee? :rofl:

3 likes

UPDATE

Beste HFLE liefhebber,

Bijna is het zover. Aanstaande zondag verwelkomen wij iedereen die heeft aangegeven bij de uitreiking te zijn. Deze mensen hebben allemaal een mail ontvangen vanuit Q-Watches met alle gegevens en het adres. Mocht je deze niet hebben gehad kijk even in je SPAM box wellicht zit die daar en anders stuur even een PB naar mij.

De overige leden die hebben aangegeven zondag niet te komen, ontvangen vanaf volgende week maandag zijn- of haar Squale via PostNL, tenzij anders met ons afgesproken.

Bijna is het zover. Wij kijken met veel plezier uit naar zondag!!

Team HFLE

35 likes

image

2 likes

Misschien ten overvloede, maar toch even voor de zekerheid: ik heb ook deze mail over de uitreiking ontvangen, maar had eerder aangegeven niet aanwezig te zijn. Met andere woorden, is dit goed doorgekomen of heeft gewoonweg iedere toekomstige bezitter deze mail gekregen?

#kanniewachte

1 like

Als het goed is, zijn de berichten alleen gestuurd naar de mensen die ook hebben aangegeven bij de uitreiking te willen zijn. Maar misschien is hier iets niet helemaal goed gegaan. Ik stuur je een PB.

4 likes

Ik kreeg m ook…
Kan er helaas niet bij zijn en ga ervan uit dat het goed komt; of dáár (:wink:) om de pols of iets later thuis!
Good luck allen :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:!

1 like

Ik heb geen mail ontvangen over locatie oid…

Je hebt 'n PB.

3 likes

We gaan even checken of het allemaal goed gegaan is. Maar wordt wel morgenochtend. Ga nu even slapen. Morgen weer vroeg op. Een goede nachtrust, iedereen!

10 likes

Ik heb inderdaad ook een mail gekregen maar had al aangegeven er helaas niet bij te kunnen zijn :smiling_face_with_tear:

1 like

Goedemorgen, allemaal! Nou even overlegd en blijkt dat er enkele mailtjes zijn verstuurd aan mensen die hadden aangegeven hun HFLE toegestuurd te willen krijgen. Zij krijgen deze gewoon alsnog toegestuurd. Dit komt goed.

Verder, mocht er nou toch nog iemand zijn die wél had aangegeven erbij te zullen zijn, maar geen email heeft ontvangen, laat dit dan even weten aan een van ons. Én mocht je nou wel aangegeven hebben te zullen komen, maar toch niet kunnen, laat dit dan ook even z.s.m. weten!

Dank alvast en een fijne dag weer, iedereen!

12 likes

Top :fire:

2 likes

Goed bezig allen!

Voor diegenen die zondag naar de meeting gaan; veel plezier!!! Ik houd met smart m’n deurbel in de gaten vanaf de 10e :smile::smile:

2 likes

Bedankt voor het checken, duidelijk! Top!

2 likes

Je weet Edwin, al moet ik kruipen maar zijn zal ik er. Maar kan ik daar wel in het reuzenrad? :rofl:

3 likes

Bij deze :slight_smile:
Heb overal gezocht, maar niks gekregen helaas.

2 likes

Otw :innocent:

4 likes

Als ik de rest van mijn gezin moet geloven ben ik thuis met afstand het meest drammerige kind. Ik bestrijd dat overigens.

4 likes