iemand nabij Houten - Utrecht-Zuid die as. zondag naar de HFLE uitreiking gaat? Stuur me een PB, misschien kunnen we carpoolen? Gezellig, minder uitstoot en minder bezette parkeerplekken
Hi ed, voor mij hetzelfde had ook aangegeven dat ik er niet bij kan zijn maar wel de mail gekregen.
Nou, hier gewoon geen mail (zoals het hoort; kan er helaas niet bij zijn zondag), het gaat dus ook goed
On topic: heb al een NATO uit m’n kast getrokken die hopelijk goed matcht!
Krijg je hier trouwens ook track-&trace van of iets?
Of is het gewoon wachten op de deurbel
Persoonlijk hoop ik van wel, ik wil hem bij een pakketpunt laten bezorgen. Heb er wel vertrouwen in.
Ben er zeker bij maar zal niet tot het einde blijven, mijn vrouw leek het leuk er verder een dagje uit van te maken samen met het kindertuig van me. Dat heb ik dan maar te accepteren .
Mijn vrouw trapt mij op locatie eventjes uit de auto en haalt me later weer op.
Aangezien ik een praatje ook gezellig vind zorg ik dat ik er om 14.00 uur netjes ben.
Zin in!
Nee joh, komt met speciale waard transport i.v.m de grote waarde . Tuurlijk krijg je een T&T
Met een mooie gps-tracker voor het peilen van de brinks-auto.
Normaal gezien wordt dat in je PostNL acccount na aanmelden van het pakket zichtbaar. We delen de t&t niet per PB. Door de drukte rondom de organisatrice zit dat er niet in Maar ze worden uiteraard gewoon verzekerd verzonden.
Mocht er iemand de t&t niet automatisch in de mail krijgen of hem ivm bezorging elders de t&t nodig hebben, dan mag je altijd na maandag en pb sturen naar mij of @MotoSkooly
Veel plezier met de Squale mensen … Nog een paar daagjes
Wellicht kun je via de Post NL app zien dat er een pakketje naar je adres wordt verzonden. Zo kun je toch zien wanneer en hoe laat de Squale arriveert
Dat is wel hoe de app werkt ja. En als je de PostNL app niet hebt maar bijvoorbeeld de Aftership app, dan zou je het daar ook in moeten kunnen zien.
Via Aftership kun je jouw pakketjes van (vrijwel) alle koeriers ter wereld volgen.
Maar alleen als je een track n trace code invult, toch? Althans, bij dan. Wellicht omdat ik geen account heb aangemaakt, maar wel de Aftership app gebruik.
Gaat bij mij automatisch. Is gekoppeld aan e-mailadres en/of adres.
Heb van de week wat via DPD uit Duitsland laten komen. Staat automatisch in Aftership. Zelfde geldt voor mijn online slagers, StockX, Ebay enzovoorts.
Maar horloges moet nog opgestuurd worden toch? A.s maandag las ik ergens?
Nieuwe update!
De horloges van de mensen die niet kunnen komen worden niet meer verzonden maar verloot onder de aanwezigen.
Geintje natuurlijk
Goed plan, kan ik toch nog kostenneutraal er uit komen
Hahaha
Dit zijn geen grappen…. !
Vond hem best leuk hahaha. Maar nee hoor, ik gun jullie je horloge uiteraard ook.