Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Het zou pas grappig zijn als ze vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden :rofl:

Ik ben er trouwens bij incl mijn flauwe grappen.

5 likes

Beste organisatoren, net even gekeken maar ik heb geen pb ontvangen over zondag. Kan ik die alsnog ontvangen? Mijn dank is groot en tot zondag!
@royke74 @TagEd en anderen.

2 likes

Je hebt mail :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

@royke74 Je was me net voor.
@Mas Je hebt 2x mail. :joy:

3 likes

Zoals wijlen Bartje al ooit zei:
IMG_4162

6 likes

Beste @TagEd, @Archer, @MotoSkooly, @royke74 en de rest van de organisatoren. Niet iedereen die zondag komt kent iedereen, misschien goed idee om iedereen te verplichten om met een watervaste stift op het voorhoofd je accountnaam te schrijven, daar het misschien ook kan regenen.Staat je naam niet op je voorhoofd kom je niet binnen :wink: :grin:

10 likes

Is er bij jou nog wel 1 plekje, waar je naam op kan ?
Tussen al de pleisters ?

2 likes

:rofl:

1 like

Trouwens: iemand die nog mee wil rijden vanuit Nijmegen? Of die langs Nijmegen rijdt?

3 likes

Vanuit Breda kan er ook meegereden worden met mij

2 likes

Ja, ik kom langs Nijmegen. Wellicht dat we samen kunnen rijden!

3 likes

Heb gelukkig een korte naamšŸ˜‚

1 like

:rofl: ha vrijdag mogen de hechtingen eruit en het ergste zit van binnen en dat ziet niemand :stuck_out_tongue_winking_eye:.
En ik bedoel dus niet mijn hersenpan he :wink:

3 likes

Je bent met de billen op een recht opstaande bezemsteel gevallen? :smiling_face_with_tear:

7 likes

Dat is wel heel bruut :rofl:

3 likes

Ja joh, de waarheid kan soms heel hard zijn :rofl: :rofl:

3 likes

Bezemstelen ook schijnbaar…

Het niveau daalt weer gestaag🫠

2 likes

Kruishoogte!

3 likes

Ik hoop niet dat dit het niveau is as. zondag. :sweat_smile:
Een goeie dad-joke kan ik waarderen, maar te veel :drum: is ook weer niet de bedoeling.

Hoe gaan we ons eigenlijk herkennen…met uitzondering van de koekwouzen die

3 likes

We hebben wat stickers besteld waar je een naam op kunt schrijven. Dat leek ons wel zo handig. Viltstift mag ook direct op het voorhoofd maar voor diegene die dat liever niet doen is er een tweede optie :laughing:

8 likes