Het zou pas grappig zijn als ze vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden
Ik ben er trouwens bij incl mijn flauwe grappen.
Het zou pas grappig zijn als ze vrijdag op de post gaan en zaterdag geleverd worden
Ik ben er trouwens bij incl mijn flauwe grappen.
Beste organisatoren, net even gekeken maar ik heb geen pb ontvangen over zondag. Kan ik die alsnog ontvangen? Mijn dank is groot en tot zondag!
@royke74 @TagEd en anderen.
Je hebt mail
Zoals wijlen Bartje al ooit zei:
Beste @TagEd, @Archer, @MotoSkooly, @royke74 en de rest van de organisatoren. Niet iedereen die zondag komt kent iedereen, misschien goed idee om iedereen te verplichten om met een watervaste stift op het voorhoofd je accountnaam te schrijven, daar het misschien ook kan regenen.Staat je naam niet op je voorhoofd kom je niet binnen
Is er bij jou nog wel 1 plekje, waar je naam op kan ?
Tussen al de pleisters ?
Trouwens: iemand die nog mee wil rijden vanuit Nijmegen? Of die langs Nijmegen rijdt?
Vanuit Breda kan er ook meegereden worden met mij
Ja, ik kom langs Nijmegen. Wellicht dat we samen kunnen rijden!
Heb gelukkig een korte naamš
ha vrijdag mogen de hechtingen eruit en het ergste zit van binnen en dat ziet niemand
.
En ik bedoel dus niet mijn hersenpan he
Je bent met de billen op een recht opstaande bezemsteel gevallen?
Dat is wel heel bruut
Dat is wel heel bruut
Ja joh, de waarheid kan soms heel hard zijn
waarheid kan soms heel hard zijn
Bezemstelen ook schijnbaarā¦
Het niveau daalt weer gestaagš«
niveau daalt
Kruishoogte!
Ik hoop niet dat dit het niveau is as. zondag.
Een goeie dad-joke kan ik waarderen, maar te veel is ook weer niet de bedoeling.
Hoe gaan we ons eigenlijk herkennenā¦met uitzondering van de koekwouzen die
met een watervaste stift op het voorhoofd je accountnaam te schrijven
Hoe gaan we ons eigenlijk herkennen
We hebben wat stickers besteld waar je een naam op kunt schrijven. Dat leek ons wel zo handig. Viltstift mag ook direct op het voorhoofd maar voor diegene die dat liever niet doen is er een tweede optie