Aaiiiiiii hier nog niks…nu word ik zenuwachtig
Overmorgen D-Day, dames en heren! Denk alstublieft aan de thuisblijvers. Het wordt zeer gewaardeerd als er een ware golf van wristshots, lumeshots, macro shots geüpload wordt. Wel ja, dropshots mogen ook
Nu is het moment toch echt bijna daar😍
Ik vermoed dat ze zaterdag worden aangeboden bij post.nl. dan zal je m dinsdag in huis hebben.
Wat!? Is er ergens een feestje dan?!
He pas op he, dat wordt het thema van komende 2 weken in “thema weken horloges”. Oeps nu weet iedereen gelijk al het thema
Ik hoop het toch niet. Ik heb ook een T&T ontvangen, maar had aangegeven hem zondag op te komen halen. Dat gaat natuurlijk niet lukken als hij zaterdag op de bus gaat.
Dan zou ik even een PB-tje schieten naar de organisatie
Bij deze geregeld
Een hotelletje met uitzicht op zee geboekt en met de Speedmaster Automatic Silver om de pols vertrekken we in de Fiat 500 van oost naar west (eerst vanavond nog een koorrepetitie doen), tot zondag!
zo ben ik zondag te herkennen
Lekker hoor…
Sorry! ik had een foutje gemaakt en aangegeven dat je niet kwam terwijl je juist had aangegeven dat je wel kon. Roy heeft het gefixt.
Ik baal ervan dat ik niet kan…en nu zie ik dat mensen die geen T&T moeten krijgen er zelfs 1 ontvangen…ik zie nog niks in mij post nl app
Geen probleem hoor, kan me voorstellen dat het ook best een pak werk is en dat er wel eens iets tussendoor glipt. Tot zondag!
nu wel toch?
Voor alle duidelijkheid: deze jongen is er niet bij. En hou dat horloge, beste organisatoren, nog maar een maand onder jullie hoede! Jullie weten er toch van??
I’ve got mail Top!
Heerlijk, man! Wat een top idee!
Yes! Zie je dan!
Hans kan je geen mintgroen hoedje op zetten, kan dan niet missen dat is Hans met zijn Fiat 500 mintgroen
Soms lijken we net mensen, als dat het laatste foutje in je leven is, verklaar ik je heilig. Jullie zijn gewoon toppers en foutjes worden overal gemaakt toch