Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

We rijden al in een mintgroen hoedje, nog een op het hoofd zetten wordt teveel😀.

1 like

:white_check_mark:Check! We wachten op jouw ‘go’ (per pm)!

2 likes

UPDATE

Bijna is het zover. Aanstaande zondag is de uitreiking waar velen reikhalzend naar hebben uitgekeken. Achter de schermen zijn we druk bezig met de laatste voorbereiding. Check nog even of je de factuur deel 2 hebt ontvangen en betaald want alleen die horloges worden uitgereikt of verzonden. Verder hebben we nog twee puntjes van aandacht:

De 16mm en een paar 18mm buckles zijn nog niet binnen. Deze zullen worden nagestuurd naar een ieder die deze heeft besteld. De tropical straps en een groot deel van 18mm buckles zitten wel bij je bestelling.

Verder hebben we geconstateerd dat bij enkele bracelets niet alle pinschroeven goed vast zitten. We willen jullie adviseren deze bij het op maat maken van de band goed te controleren (ook die van end-links) en indien nodig aan te draaien en/of Loctite te gebruiken. We zijn hierover ook nog in gesprek met Squale, de uitkomst hiervan communiceren we nog in een later tijdstip.

Zoals gezegd heeft iedereen de mail gehad met de details voor de locatie en aanvang van de meeting. Mensen die zich hebben afgemeld krijgen de HFLE via PostNL aangetekend. Houdt hiervoor je mail van PostNL in de gaten! De meeste hebben die nu gehad over krijgen die vandaag of morgenvroeg nog.

Wij kijken uit naar jullie komst en hopen dat jullie na ontvangst net zo enthousiast zijn als wij, want hij is echt supercool irl :ok_hand:

Team HFLE

29 likes

Team HFLE hartelijk dank voor alle inzet, en tot een goed einde van deze editie.

5 likes

Nee, maar even serieus he ik kan hier helemaal niet tegen :joy:… aahhh mail gecheckt en jaa ontvangen !!! :kissing_heart::v:

3 likes

Leuke! Bijna is het zover. Helaas kan ik er niet bij zijn. Ik ben benieuwd naar de foto’s zondag. Groet!

4 likes

Mannen, gaat helemaal goed komen! Dank zo ver aan het HFLE team :ok_hand:

6 likes

Beste horloge gekkies, ik ben nog steeds met vakantie en kan er naar uitzien bij thuiskomst op het horloge. Maak er zondag een mooie dag van en geniet met elkaar van horloges. Het hele hfle team bedankt voor jullie inzet en goede prestatie. Heel erg goed gedaan.

11 likes

Hier sluit ik mij volledig bij aan, toppers zijn het :+1:

9 likes

Al helemaal in de EK sfeer. Oranje smoelt wel echt goed zeg. Waar heb je dit bandje vandaan?

4 likes

Ben in de buurt😁

19 likes

Zo, ophaalstress? :rofl:

3 likes

Paar uurtjes geduld nog!

2 likes

Well, the early bird catches the w…atch! :grin:
For The Love of Stamping~: Early Bird Pricing Ends Today - Occasions & SAB  Inspiration Stamp Camp Extravaganza

8 likes

Het aftellen, voor de uitreiking, is begonnen.
Hier nog even plaatje in het zonnetje. :sunglasses:

25 likes

Viltstift op voorhoofd, sticker op je kleding valt eigenlijk niet zo op. Dus ik kom dan maar zo, kan niet missen dat is Ferry :rofl:

5 likes

De slanke versie dan :smirk:

1 like

He Friso ik ben supper slank hoor, dat ik nu toevallig zwanger ben kan ik ook niets aan doen. Wellicht komen morgen de weeën en komt er een mooi kindje tevoorschijn :rofl:

3 likes

Hey Maandag tussen 11:15 en 13:45 komt hij aan!

Goed geregeld, ik verwacht Maandag om 10.00 terug te zijn vanuit Praag :sunglasses: kan ik mooi nog even wakker blijven en op mijn kadotje wachten :heart_eyes:

Top geregeld mannen!

Aan de rest heel veel plezier morgen! Will check this topic for wristshots! :sunglasses:

5 likes

Kan ff geen like geven dus :+1:, ook even kijken maandag naar de thema weken he :wink:

2 likes