Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Was zeer geslaagd! Leuk om eens wat gezichten bij forumnamen te hebben gezien.:star_struck:
En ook nog Bredanaars!
En daarbovenop ook nog eens een prachtig horloge voor bij de collectie mogen ontvangen!
Bedankt voor de strakke organisatie! :partying_face:

44 likes

Weer thuis en horloge op maat! Wat een plaatje is het.
Organisatie en gastheren bedankt voor deze pracht HFLE 2024 en de geslaagde uitreiking.

43 likes

Zo, we zijn weer thuis. Gelujk horloge uit de stickers gehaald (vergeet ook niet dat klein stickertje opdat schakeltje onder de buckle) en de band ingekort. Hoefde er maar 7 schakels uit te halen :smile::smile::smile:.
Organisatie super bedankt! Was een geschikte get together! En de locatie en hapjes waren ook top!

39 likes

Ook weer thuis en op maat gemaakt.
Dank voor de prima organisatie.

35 likes

“Doe eens gek”, zei m’n vriendin… :crazy_face:

Maar geen zorg, inmiddels natuurlijk weer op een comfortabele Bulang gezet. De balans is goed en hij draagt heerlijk met die afgeronde kroon. :ok_hand: Fijne avond all en ik ga voorzichtig even polshoogte nemen… :sweat_smile::joy:

33 likes

Binnen
Buiten
Kelder, check die funky lumen!

d

44 likes

Wow, ik dacht dat ik al veel moest verwijderen. Maar jij hebt er gewoon 1 meer verwijderd!

Heeft de perfecte vorm en formaat, inderdaad! :ok_hand:

5 likes

Wat een gezellige middag samen met een top organisatie. Nogmaals bedankt voor al jullie inspanningen.

Super content met de nieuwe aanwinst :100:

38 likes

Ja man, mini polsjes.

Maare, waar was je dan? Heb je niet gezien. Althans, ben me er niet bewust van haha.

2 likes

Heerlijk horloge!

Bedankt voor de zeer goede organisatie.
Was een zeer geslaagde middag.

5 schakes eruit voor een 17 1/2 cm pols.

40 likes

Prachtig om al die heerlijke fotos te zien !
Zo te zien is het een hele geslaagde dag geweest ! :smiley:

Hopelijk als ik morgen thuis kom van het werk is PostNL langs geweest en kan ik het horloge ook om de pols slingeren :smiley::sunglasses:

5 likes

Ik ook hoor, fluctueren tussen 16,5 en 17,5 cm.

Uhhh… :sweat_smile:

2 likes

+1, en dat de bezorger even de tijd geeft om naar de deur te komen :joy:

2 likes

Dan hoop ik dat jullie niet in een wijk wonen, zoals ik. Daar bezorgt PostNL niet op maandag. :sweat_smile:

Ow wacht, dat is de postbode op de fiets. :thinking:

4 likes

Crosspost;
Dat was gezellig vanmiddag, dank en complimenten aan de organisatoren, gastheren en catering.
Leuk om diverse leden te zien en spreken.
Inmiddels thuis en op maat gemaakt :heart_eyes:

32 likes

Jezus jaloersmakende dit! Mijn Squale komt morgenochtend binnen, ik tel de uren af!

4 likes

Gezellige middag gehad met lekkere hapjes. Organisatie bedankt!

Squale inmiddels ook op maat gemaakt, op naar veel draagplezier!

35 likes

Het was heel leuk vanmiddag, vooral ook dat je eens een gezicht ziet bij een forumnaam. Organisatie was zoals verwacht top :+1:
Net bij thuiskomst even snel een paar foto’s gemaakt en vergeet niet om je Squale ook te posten in het topic “Thema weken”, naast de HFLE Squale zijn daar de komende 2 weken ook alle andere Squales welkom.

41 likes

Die blauwe wijzerplaat is :star_struck:

Nog een leuk detail; het Squale logo staat recht op de kroon :sunglasses::+1:

35 likes

Wat mooi om te lezen dat jullie een mooie middag hebben gehad en een hele mooie HFLE mee naar huis hebben genomen! :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes