Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Hee ferry, prachtig horloge!
En een hele duidelijke foto, zo goed heb ik ze nog niet gezien bij jou!
Heb je soms tips gehad vandaag ? :smiley::+1:

2 likes

Inmiddels ook weer thuis in Limburg aangekomen!

Was een leuke middag!

Bedankt voor/aan de organisatie voor dit prachtige horloge.

Wat een Squaleteit!

41 likes

Organisatie nogmaals bedankt voor de goed verzorgde uitreiking. Bij mijn nummer zaten sommige schroefjes wel erg goed vast, maar uiteindelijk is alles goedgekomen :sunglasses:.

37 likes

Heel gaaf iedereen, gefeliciteerd met jullie n/a.

Stiekem toch wel jaloers hier hoor. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Nee joh, pure mazzel en ik had ietsje geduld :wink:. Wel ook posten in het thema weken topic, komende 2 weken is het thema Squales :smiley:

3 likes

Complimenten voor de organisatie! Leuke locatie en goed verzorgd!
En vooral leuk mede enthousiasten te mogen ontmoeten.
Weer terug in Tilburg en maar meteen een zomerse variant eraan gezet :sunglasses:
Geniet ervan voor iedereen met dit prachtig exemplaar!

43 likes

Dank allen voor de (verre) reis! Was een geslaagde dag, alleen maar lachende mensen gezien. Fantastisch!

11 likes

Grote dank en waardering voor al jullie efforts sinds het winnen van de HFLE verkiezing vorig jaar…
@MotoSkooly
@Kleine_gup_in_grote_oceaan
@TagEd
@Archer
…en wie nog meer voor/achter de schermen?!

Het resultaat mag er wezen :ok_hand:. Het horloge doet zeer solide aan en qua afwerking heb ik er niets op aan te merken. Topreclame ook voor Squale!

Leuke ontvangst en organisatie bij de mannen van Wristler vandaag. En achter dat kogelwerende glas voelde het extra veilig :rofl:!

Ik ben blij dat ik de hapjes en de afterparty heb gemist want daardoor heb ik mooi nog 4 sets van de finale Roland Garros kunnen zien.

Het was een mooi dagje zo, in Parijs en in Katwijk aan Zee :sunglasses:. Graag tot sprekens hier op het forum, Otto

40 likes

Gefeliciteerd mannen :partying_face:

Zo te horen een leuk evenement en mooi horloge rijker.

4 likes

Ik was niet heel actief en heb beloofd wat actiever te worden.
Mooie zondagavond allemaal!

38 likes

:smile:, heel goed! :+1:t5::+1:t5::+1:t5:

2 likes

Zijn er hier meer mensen die het sluitinkje (de kleine waar het logo op staat) met redelijk wat moeite dicht krijgen? Moet hem echt met mijn hele duim dicht drukken.

2 likes

Bij mij bleek schroefje bij endlink (bij de lugs) los te zitten. Gelukkig had ik de kast in mijn hand toen hij eruit schoot. :sweat_smile:

Lekker shinen met de Squaleeeee.

Top georganiseerd mannen!

Het was fijn om bekende en ook onbekende horloge geeks gesproken te hebben. Ben de laatste maanden wat afwezig geweest door verbouwen, verhuizen , andere prioriteiten etc etc. Maar ik denk dat deze HFLE weer de passie terug gaat brengen :cupid:

Groetjes,
Fargo/Kaan (nee geen Vin Diesel) :joy:

35 likes

We kijken met veel plezier terug op een (wat ons betreft) zeer geslaagde middag! Graag bedank ik namens #TeamSqualeHFLE2024 alle aanwezigen, voor de gezelligheid, alle deelnemers aan de HFLE voor hun vertrouwen en enthousiasme, mijn teamgenoten voor hun inzet en harde werk (en alles in bijzonder goede sfeer!) en onze gastheer voor de gastvrijheid! Het was genieten, wat ons betreft! :partying_face: :beers: :shark:

42 likes

Zojuist thuis gekomen, meteen de Squale bracelet ingekort en nu met een kop koffie op de bank

Leuke Squale meeting aan zee😀, “Squaleteam” dank jullie wel!

45 likes

Ik had dat de eerste 2 dagen, volgens mij. Daarna werd hij soepeler, maar nog steeds wel stroef. Vind ik persoonlijk fijn en het geeft me het gevoel dat hij niet zomaar zal losschieten.

5 likes

Was zeer geslaagd vandaag :+1:t2: top organisatie, top product :+1:t2: , daarnaast was het ook nog eens gezellig.

Dank heren

Wat een plaatje :star_struck:

46 likes

Mooi hoor :ok_hand:

Maareh… welke datum is het vandaag? :crazy_face: :rofl:

42 likes

Ah, ok. Ik zal het de komende dagen eens in de gaten houden. Gok dat deze de komende week voldoende draagtijd krijgt namelijk :smile:.

Ja, inderdaad wel goed gevoel, zal niet zomaar losschieten nee.

2 likes

Kan iemand de titel veranderen in “Squale HFLE 2024 - the after” ofzo?

4 likes