Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Je kunt natuurlijk ook naar de themaweken gaan, kan je heeeel veeeel kwijt :wink:. Mis trouwens jou Squale in dat topic, toch geen spijt van je Squale he :grin:

1 like

ftfy

3 likes

Klopt, ik zat net al van alles in dat topic te liken. Morgen (of straks vanuit bed) zal ik wel even posten. Komt in orde haha.

2 likes

M’n Matic DW heeft al een tijdje geen daglicht gezien. :sweat_smile:

:joy:

Ga ik opzoeken, Fer! :+1:t4:

3 likes

Die kun je van de week wel een keer dragen i.v.m. @fredpanarai1’s themaweken.

2 likes

Hey de gulf lemans! Die staat hem zeker goed! Toevallig vanmorgen besteld.

2 likes

Allemaal gefeliciteerd met jullie schitterende aanwinst! :ok_hand:t3:
Jammer dat ik vorig jaar de gelegenheid om hieraan mee te doen heb gemist en daardoor deel uit te mogen maken. Een roerig jaar was daar debet aan en ik had er graag een willen hebben ter nagedachtenis aan mijn vader. Misschien een volgende keer.
Heel veel draagplezier allen! :+1:t3:

17 likes

Bij mij is de bezorgtijd uitgesteld…:frowning:
Weet nog niet wanneer het komt.

1 like

Ai, da’s altijd kƶt! Sterkte met wachten en we zien 'm graag langskomen (o.a.) hier en in de Squale kroeg en natuurlijk in het topic van @fredpanarai1 ! :muscle:

1 like

Hier ook, vreemd dat er dan toch al eerder geleverd zijnšŸ˜Ž

Hij is binnen :fire::fire::fire::fire:

20 likes

Hier is de bezorgtijd helaas ook enkele uren later geworden…

2 likes

Hier net is het net omgekeerd.
Eerste instantie zou het pakket in de middag bezorgd worden. En dan is er iemand thuis.
En in eens wordt het tussen 11:30 en 13:30 net wanneer er niemand thuis is :rage:

Maar he gelukkig is het geen bederfelijk spul.

4 likes

Vanavond op maat maken :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Nummer 28 is ook binnen! Prachtig horloge is het geworden!

24 likes

Ik had de mazzel dat het vandaag werd bezorgd want Ć­k ben maandagen altijd vrij. Tussen 8:00 en 23:00 had ik een lullig uurtje waar ik ergens in mijn woonplaats ff langs moet; wanneer komt PostNL? Net dat uur… hoe is het mogelijk. Ik toch enigszins teleurgesteld naar de afspraak maar in de wetenschap dat ik het morgen ergens dan maar kan ophalen; krijg ik de melding dat het pakket is afgeleverd! Hoe kan een aangetekend pakket nou afgeleverd worden als ik niet thuis ben?!
ƍk direct na afspraak racend naar huis en snel brievenbus checken, want als die is afgeleverd moet dat bij de buren want er moet getekend worden stond er… geen briefje in de brievenbus…
Kom ik aan, heeft POSTNL het pakket gewoon op de deurmat gelegd… voor iedereen voor het grijpen…

Maar goed, horloge is goed en wel;
@Kleine_gup_in_grote_oceaan, @Archer, @TagEd @Jur en iedereen die ik nog vergeet, bedankt voor het mogelijk maken, jullie zijn allemaal toppers!

Een kiekje in het mooi bijgeleverd doos

35 likes

Gisteravond 5 schakels verwijderd, de overige schroefjes gecontroleerd, behalve de schroefjes die bij de lugs zitten. Vanmorgen pakte ik het horloge op en viel er een schroefje (bij de lugs dus) uit, gelukkig had ik het horloge stevig vast. Inmiddels zit alles nu goed vast (Loctite 243), het is inderdaad goed om de schroeven van de bracelet zorgvuldig te controleren.

Het is een prachtig horloge, erg blij mee!

34 likes

Super, net binnen:

32 likes

Bij mij was ook het lugs schroefje wat los zat.
Nu nog even loctite halen voor de zekerheid.

3 likes

Wow, wat een schitterend horloge is het geworden! :heart_eyes:
Vooral op staal een prachtige verschijning!

Ik zat eind vorig jaar te twijfelen en heb uiteindelijk niet ingeschreven. Klein beetje spijt wel (FOMO…? :thinking:).

Alle eigenaren: gefeliciteerd met jullie aanwinsten! :watch::+1:t2:

10 likes