Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Het kan niet vaak genoeg gezegd.
Bij het merendeel zitten de schroefjes van de bracelet er vrij los in. Dus nogmaals aan iedereen het verzoek om bij het op maat maken van de stalen band even alle schroeven een keer goed vast te zetten, ook de twee schroeven bij de lugs.
:smiley::pray:

20 likes

nummer 54 is binnen. Eindelijk! Ik heb niet eerder zó op een horloge of een pakketje zitten wachten! Blij als een kind! Ongelofelijk bedankt HFLE 2024 team Squale!

33 likes

ze zijn mooi geworden. gefeliciteerd allemaal

4 likes

Zou het via postNL bezorgt worden?

1 like

Kijk daar houden we van, positief blijven denken :+1:, Joh die mensen die moeten bezorgen worden er zelf ook gek van.

5 likes

Je hebt een dun polsje zo te zien, zou er nog een sluiting bij bestellen, man die band is echt lang. Kan je er misschien 2 banden van maken :wink:

3 likes

Dat kan dus echt niet he, maar is wel bekend dat sommige bezorgers dat gewoon doen. :rage:. Jammer dat ik niet in de buurt was, ik vind nooit wat, ook niet op deurmatten. Maar ik zou razend zijn er zeggen, pakket is er nog steeds niet, wanneer komt ie nou want ik moet tekenen en mijn handtekening is nogal een lastige :wink:. Maar man wat is die mooi zeg, lijkt heel erg op die van mij :grin:

4 likes

Is dat bij alle modellen van de 1521 zo, zit er aan te denken om in de toekomst er nog eentje bij te bestellen :wink:

1 like

Nee wij hebben het nog nooit meegemaakt. De 1521 banden moeten nog binnen komen, die hebben we nog niet in handen gehad. De mesh bandjes ,die tot op heden op de 1521 geleverd werden ,zitten met split pinnen.

… die nieuwe modellen 1521 Oyster band kan dan mooi op die ouwe 1521 van jou :wink: :sweat_smile: als die klaar is.

17 likes

Yep, maar er zijn er ook op zaterdag geleverd

1 like

Nummer 048 is ook binnen, erg blij mee! Mooie toevoeging voor mij persoonlijk en lijkt zo snel erg fijn te dragen, top!

Een eerste en zeker niet een laatste fotootje:

`

27 likes

Haha :see_no_evil:

Zou zomaar kunnen; inschatting is schakeltje of 7 verwijderen idd… :sweat_smile:

3 likes

Ik sta er toch versteld van dat ik maar 6 schakels heb hoeven verwijderen.

Moet toch eens wat aan mijn eetgewoontes doen :joy:.

8 likes

Ik wacht al meer dan twee weken op een horloge dat waarschijnlijk nooit meer komt … dus ik wil dit niet goed praten maar goed je hebt je klokkie :wink::+1:
(Hoop dat post nl mijn verzekerde pakketje snel vergoed :face_with_symbols_over_mouth:)

2 likes

Hier ook 7 schakels tussenuit moeten halen.

3 likes

Ik vond 5 er tussenuit en een klikje krapper op de fijn afstelling al fors :sweat_smile:

Zijn jullie niet bang dat er iets afbreekt in je arm als je bijvoorbeeld een deur openmaakt? :see_no_evil:

8 likes

:muscle:

Hier ook het pakketje vol in het zicht bij de deur. Wel een leuke handtekening nagemaakt. Dacht dat ze het bij de buren hadden afgegeven, was waarschijnlijk te veel moeite. :face_with_symbols_over_mouth:

3 likes

Had iemand al gezegd dat de HFLE echt in een perfecte diameter geproduceerd is? En dat de wijzerplaat fantastisch met het licht speelt? Ik wil het voor de zekerheid toch maar even benoemen…

Zie net dat nummer 048 ook nog eens unieker is dan de andere 99 exemplaren. Deze lijkt een minuscuul streepje te hebben aan de onderzijde van de “0” van “50”, net als Von Buren vroeger had op zijn eerste Squale Master :sunglasses: volledig verzonnen lulkoek

19 likes

Bij.mij nog niets bekend…:frowning:

1 like