Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Post geweest, ikke blij
Nu heb ik maar één probleem. Ik had geen square en 1 is geen dus ik moet op zoek😖

22 likes

Ja, da’s wel een nadeel en hadden we erg misschien even bij moeten zeggen, als waarschuwing. :thinking: :wink:
Ze zijn nogal verslavend. Ik heb er inmiddels 4 en sluit zeker niet uit dat er nog 'ns een bijkomt. :sweat_smile:

7 likes

Het ging van pas morgen ophalen naar vandaag om de pols. Mocht eerder langs pakketpunt.

Jaja, heb ruzie met de kroonsticker. :grimacing:

26 likes

Mijn bezoekje was kort, maar prima gisteren; wou mn partner met de kleintjes niet te lang alleen laten en kwam zelf uit een nachtdienst. Was toch ruim twee uur alleen al autorijden. Vega snackje, 0,0 biertje, kijken wat eenieder draagt. :slight_smile: Leuk om even kort wat gezichten bij namen te zien en kort te spreken, zoals @Archer , @fredpanarai1 , @TagEd , de mannen van Q-watches en meer. Initiatiefnemers erg bedankt, het resultaat is supermooi geworden.

Gister en vandaag flink wat bandjes geprobeerd: de witte rubber band van Barton vind ik het leukst en blijft er een tijd opzitten:

32 likes

Vlgs mij kwamen wij elkaar op de terugweg nog een paar keer tegen :partying_face:

Wat een klere eind was het :joy:

Maar het resultaat mag er zijn :+1:

11 likes

Al geprobeerd, maar helaas mn pols wordt er niet groter/ breder van :see_no_evil::crazy_face::joy:

3 likes

Nummertje 9 is ook binnen !!

Lekker een beetje het plastic eraf peuteren en dan inkorten en alle schroefjes voorzien van loctite!

Dan is dit het resultaat :

Prachtig hoe de plaat met het licht speelt !
Mijn complimenten voor de hele organisatie, kan niet anders zeggen dan dat het perfect is :smiley::+1:

41 likes

Nr 99 helemaal in mijn nopjes! Bedankt heren van de organisatie en die buckles zie ik wel verschijnen.

33 likes

Ja klopt, tot de A15 zag ik je een paar keer voorbij komen. Heb er 2 uur over gedaan :sweat_smile:.
Maar het was het zeker waard.

30 likes

Had ik ook :rofl:

ik heb het er af gekregen met een plakbandje, misschien help dat :grin:

Was zeker leuk om kennis te hebben gemaakt, staat goed op de barton!

Onder bepaalde hoeken lijkt de plaat net zo grijs als de bezelinsert en in ander licht is het weer in totaal contrast met elkaar. Vind de “colour-range” van de plaat een van de grootste pluspunten aan het horloge. :grin:

10 likes

Eensch :ok_hand:

3 likes

Ziet er op de pols erg mooi uit! Fris horloge!

2 likes

Naast een rubbere wolbrook band ook een bijpassende outfit uitgezocht :sunglasses:

33 likes

26 likes

Gelukkig heb ik z’n broertje uit 2012 nog…

Maar ik word wel heel nieuwsgierig als ik al dat moois zie …

25 likes

Hoef het niet echt met de duim te doen maar je moet idd beetje druk geven maar dan hoor je ook echt de klik dat die goed dicht zit.

2 likes

Begreep al dat dat met een paar keer dragen minder zou worden. En anders is het geen ramp, je weet dat het goed dicht zit haha. Maar was meer van dat ik niet de enige ben en dat er bij mij iets niet goed zat waardoor ik de sluiting zou vernielen.

3 likes

Heb de mijne ook vandaag ontvangen, super horloge! Alles even goed aangedraaid (zaten er inderdaad enkele wat los)

Enige dat ik gemerkt heb bij het op maat maken is dat de laatste positie van de micro adjust niet bruikbaar is, de dive extension past op die positie niet in/tussen de clasp. Nog mensen die dit gemerkt hebben?
Is voor mij op zich geen probleem maar voor sommigen misschien wel

5 likes

Prachtig, maanden met smart gewacht, maar het was het wachten zeker waard ! Bedankt

27 likes