Had ik ook, kreeg hem er niet in één stuk af en in de gravering blijft het blauw deels zitten.
Had m’n nagels nog niet geknipt, dus kwam goed van pas voor het stickertje op de kroon
Wat een leuke actie. Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe horloges. Zien er top uit!!!
Hey, jij hebt er één! Zijn er destijds niet heel erg veel van verkocht en de meeste lijken verdwenen. Je ziet ze zelden tot nooit meer, op HF. Maar, was dat niet 2011?
En sterkte met nog even wachten!
Ja is mij ook opgevallen, moest daardoor weer een extra schakel toevoegen.
Erg mooi exemplaar geworden. Geniet ervan, heren!
Rationeel praat ik het goed, maar wellicht toch een tikkeltje spijt dat ik niet meegedaan heb
Goedemorgen, hier inmiddels ook gearriveerd.
Super blij mee
En het is al vaker hier vermeld maar de organisatoren van dit mooie klokje hartelijk bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.
Nu eerst op maat maken en genieten.
De wijzerplaat is echt fenomenaal, ik blijf maar gluren!
Ik wens alle HFLE 2024 bezitters heel veel plezier met deze fraaie duiker! Ik heb er ook al een paar in “wat dragen wij vandaag” voorbij zien komen en ben onder de indruk. Ook al diverse geslaagde banden combinaties gezien, hier kun je veel kanten mee uit.
Om van te smullen deze plaatjes. Mijn postberzorger had het gisteren te druk om mijn huisje aan te doen. Dus als het goed is, dan is het horloge er binnen het uur. Can’t wait!
Bij mij ook. Maar ben aan het werk.
Zie het wel.