Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Had ik ook, kreeg hem er niet in één stuk af en in de gravering blijft het blauw deels zitten.

2 likes

Had m’n nagels nog niet geknipt, dus kwam goed van pas voor het stickertje op de kroon :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Met de tip van @Archer ging het supersnel :+1:

2 likes

Wat een leuke actie. Iedereen gefeliciteerd met jullie mooie nieuwe horloges. Zien er top uit!!!

3 likes

Hey, jij hebt er één! Zijn er destijds niet heel erg veel van verkocht en de meeste lijken verdwenen. Je ziet ze zelden tot nooit meer, op HF. Maar, was dat niet 2011?

En sterkte met nog even wachten!

3 likes

Ja is mij ook opgevallen, moest daardoor weer een extra schakel toevoegen.

1 like

Erg mooi exemplaar geworden. Geniet ervan, heren!

Rationeel praat ik het goed, maar wellicht toch een tikkeltje spijt dat ik niet meegedaan heb :grin:

2 likes

Goedemorgen, hier inmiddels ook gearriveerd.
Super blij mee :star_struck:

En het is al vaker hier vermeld maar de organisatoren van dit mooie klokje hartelijk bedankt dat jullie dit mogelijk hebben gemaakt.

Nu eerst op maat maken en genieten.

3 likes

Nog even een plaatje voor de sfeer.

29 likes

Het licht doet mooie dingen met deze wijzerplaat :star_struck:

39 likes

De wijzerplaat is echt fenomenaal, ik blijf maar gluren!

3 likes

Ik wens alle HFLE 2024 bezitters heel veel plezier met deze fraaie duiker! Ik heb er ook al een paar in “wat dragen wij vandaag” voorbij zien komen en ben onder de indruk. Ook al diverse geslaagde banden combinaties gezien, hier kun je veel kanten mee uit.

12 likes

Vooruit, nog een plaatje dan:

26 likes

Het is een fotomodel😊

43 likes

Blijft een plaatje

29 likes

Om van te smullen deze plaatjes. Mijn postberzorger had het gisteren te druk om mijn huisje aan te doen. Dus als het goed is, dan is het horloge er binnen het uur. Can’t wait!

4 likes

The Pointer Sisters - I'm So Excited on Make a GIF

1 like

Bij mij ook. Maar ben aan het werk.
Zie het wel.

1 like

Hier is hij ook binnen, nr. 29. Heren bedankt voor dit geweldige horloge!.

27 likes

008 is ook binnen! Wat is hij mooi geworden! Mannen bedankt voor dit leuke initiatief en bedankt voor de soepele afwikkeling.

Straks de stalen band maar eens passend maken.

28 likes