Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Tof ! Kun je wat meer foto’s maken ook van de achterkant enz

2 likes

Hoe werkt die snelverstelling ?

5 likes

Dit is gewoon een divers extension. Gewoon open klappen met een beetje kracht.

2 likes

Ok. Dank je…:+1:

2 likes

Klopt maar je kan hem ook fijnstellen.
Pinnetje aan beide kanten indrukken en de band naar het volgende gaatje bewegen. :grinning::+1:

2 likes

He wat jammer.

1 like

Ja inderdaad maar die leek me een soort van logisch :nerd_face: excuus

2 likes

Ook hier is de gezinsuitbreiding gearriveerd :

Prachtig geworden, heren, bedankt !!

Groet
Klaas

28 likes

24 likes

Ik ben verliefd.

3 likes

Hier nog geen feestje. Alles zit knettervast :expressionless: zal wel wat verkeerd doen… 2 schakels vernaggeld door uitschieten… gelukkig nog 5 over. Iemand nog een tip of het tooltje (link) wat ik moet gebruiken? Voor nu weggelegd :zipper_mouth_face:

1 like

Je draait linksom? Tegen de klok in? Met een goed passende schroevendraaier?

Misschien overbodig domme opmerking van mij, maar heb je het horloge niet verkeerd om?
Bij mij, als ik het horloge op de pols heb, zit ene kant van de band de schroefkant op links en andere kant van de band (dus vanaf de clasp) zit de schroefkant op rechts.

Had dit ook. Had de band een tijdje in een warm badje gelegd en toen ging het beter. Sommige schroeven waren best een stukje dikker wat het moeilijk maakte. Hierdoor heb ik wel minder vrees dat het eea los komt. Hier is alleen het schroevendraaiertje redelijk gehavend na dit klusje :grinning:.

2 likes

Zeg maar de blauwe kant van het horloge zitten de schroeven aan de linkerkant en rode gedeelte aan de rechterkant.

6 likes

Al draag je de band ondersteboven of binnenste buiten… schroef los = tegen de klok in draaien, schroef vast = met de klok mee draaien…

1 like

Strak hoor Daniel. Zo op het horloge is het toppie hoor. A.h.v. de foto die je liet zien van horlogebanden had ik de combo niet zo mooi ingeschat.

1 like

Ja hoor, dat gaat goed!

1 like

Ga ik dat later deze week proberen👍🏻

Dat bedoel ik niet.
Ik bedoel dat ie niet aan de verkeerde kant staat te schroeven…
Kijk, ene kant gaat schroef er van links naar rechts in en andere kant van rechts naar links.
Dan zit het schroefkopje aan de tegenovergestelde kant.

1 like