Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Aan de verkeerde kant zit geen schroefkop, dat zie je snel genoeg toch?

1 like

De eerste internationale feedback op de HFLE is er ook al. Voelde wel lekker om mijn bericht te typen :face_with_peeking_eye: :sunglasses:

16 likes

Daarom zei ik ook ā€œmisschien overbodig domme opmerkingā€¦ā€
Maar hey, we zijn allemaal mensen. Wellicht had hij het echt niet gezien. Dan beter iemand die het toch even vraagt. Kan geen kwaad volgens mij.

2 likes

:kissing_heart:

2 likes

Tips genoeg zou ik zeggen, maar ben blij dat ik niet de enige sloper op het HF ben. Heb ik er toch familie bij :wink:

2 likes

Haha… :fist_right:t2:

2 likes

Ik dacht zelf aan een andere sluiting met quick-adjust. Maar heb er uiteindelijk geen last van in de praktijk.

1 like

Dat zijn wel lekkere complimenten hoor vind ik :grimacing:

3 likes

Hoi vriend, je zou natuurlijk tegen die van het uhrforum kunnen zeggen dat er hier eentje na een dag in het blauw staat. Als hij hem echt zo mooi vindt kan hij altijd een account hier aanmaken en die ene kopen.

4 likes

Hier sinds gister ook binnen, en was gelukkig snel op maat dankzij de losse schroeven :slight_smile:

Helaas wel het verkeerde nummer gekozen (nou ja, was de laatste, dus niet echt veel keuze ook…) en moet dus helaas nog even gefixed worden, maar komt vast goed!

18 likes

Was leuk je te ontmoeten! Eindelijk een gezicht achter de grootste forumvriend.

Heb ik over nagedacht, maar die moet toch echt op dit forum blijven, toch?

4 likes

Zit wat in, nou ja, voor 6 k is ie wel te koop toch in het blauw :wink:

2 likes

Hier gelukkig niet voor de deur gelegd maar bericht dat ie op het postkantoor ligt. Leuk vooruitzicht wanneer ik terugkom uit IndiašŸ˜

5 likes

2019 naast 2024…. blauw doet het goed in hflltd land.

28 likes

Blauw doet het zeker goed! Al is die rechter wel by far de mooiste van de twee :stuck_out_tongue:!

6 likes

Ik heb een schroevendraaier gebruikt die bij m’n zonnebril werd geleverd. Een klein, simpel, merkloos ding. Wel vervelend dat ā€˜ie zo vast zit bij jou…

Dagje kantoor vandaag!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ā€˜m de eerste keer wat zwaar vond op de pols. De afmetingen wat aan de grote kant, vooral de dikte, maar ben inmiddels gewend aan het raken. Ook niet heel vreemd dat dit m’n eerste gevoel/indruk was daar ik vooral een Datejust 126200 en Moonswatch draag.

Dacht eerst dat het ook aan m’n kinderpolsjes lag, maar na diverse berichten te hebben gelezen over het aantal schakels wat sommigen verwijderd hebben, heb ik dat idee maar losgelaten. Heb er zelf 5 uit gehaald.

18 likes

Alsof de wijzerplaat gemaakt is voor elk weertype! :rofl::drooling_face:

Bij jou is de achtergrond iets grijs, je wijzerplaat ook.

Bij mij is de achtergrond is iets van blauw, m’n wijzerplaat ook.

Tis net een kameleon :rofl:

18 likes

Vakantie of werk, ik hoop het laatste. Van mijn zoon gehoord dat je er lekker kunt eten en het zonnetje natuurlijk. Och man, bekijk de foto’s nog maar eens een keer en bedenk dan dat die Squale 3x zo mooi is om de pols. :+1:

1 like

Ik wilde hem niet kwetsen, maar helemaal met je eens :wink:

2 likes