Yes, het is de jubilee van mijn Squale Gnomon GMT, ook een 1545. Dus die past elke 1545.
Ik heb op mijn HFLE ook alleen maar de keuze gehad in rubber of Oyster.
Ik zal later even nieuwe foto’s maken voor deze 2 topics. Ik heb die 2e ooit een keer voorbij zien komen, maar toen had mijn zoon nog niet echt iets met horloges op een Apple watch na. Dat is pas gaan groeien toen ik vertelde over een mogelijke HFLE.
Zeker! De gezamenlijke liefde voor horloges groeit en daarnaast hebben we toch nog best wel wat hobby’s die we delen en samen doen.
Ben natuurlijk weer een dombo, maar hoe kan je op chrono24 alleen op bandjes zoeken. Jullie hadden het over een Duitser die hem niet op zijn site had staan maar wel op chrono. Waarrrrrrrr???. Als ik zoek op straps, bandjes maar zie alleen horloges verschijnen.
Ik denk dat men druk achter de tekentafel zit. Of men staat voor zich uit te staren… Naar zijn HFLE2024 .
Alle gekheid op een stokje. Ik zou de oranje categorieën in de gaten houden. Als er een hfle 2025 komt, dan zit men inderdaad nu alvast aan de tekentafel om in augustus hun voorstel te kunnen plaatsen. Althans, wij waren er in het najaar 22/23 al mee bezig.
Mag weer een dure worden toch? Weet wel een leuk merk “FerAssie” maar ja die zit weer in het hoge segment . Maar ben benieuwd, zal lastig worden de HFLE 2024 te overtreffen, denk je ook niet