Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Zeker weten. Een HFLE Party.
Ik heb Tiesto en Frans Bauer al een mail gestuurd.

Nog artiest wensen?

7 likes

Als het mogelijk is Elvis, hij is niet dood. Leeft op een eilandje in de Stille oceaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Samen met Tupac :joy:!

3 likes

Taylor Swift😀

5 likes

Ho ho, von Büren zit er ook he, die geeft hen duikles en heeft 2 koffers vol met Squales op het eiland :rofl:

3 likes

Is een Joseph Bonnie tropic, prijzig maar aangezien we toch al belachelijk veel geld aan verouderde technologie geven lijkt een duur stuk rubber ook logisch :sweat_smile:

6 likes

4 likes

23 likes

#81. Na een week dragen vind ik het staal persoonlijk toch wat te substantieel. Daarom voor nu op een rondslingerende Uncle Seiko waffle geparkeerd met een Uncle Seiko straight end Beads-of-Rice onderweg.

21 likes

Nr 19 is ook aangekomen.

25 likes

Hele fraaie combinatie!

1 like

Hij blijft boeien!

22 likes

Perfect verwoord Hans. :ok_hand:

5 likes

Wat ik altijd doe is schroefpin erin en onder zeer lichte druk open draaien, dan voel je dat de schroefdraad een soort klik geeft dan kun je voorzichtig beginnen met vastdraaien.

5 likes

Nr.55 was al binnen maar ikzelf nog niet. Inmiddels uitgepakt en voorzien van jubilee band. Wat een mooi zomers horloge😍

33 likes

Ja ben er ook blij mee…

17 likes

Staat hem erg goed! Welke band is dat?

2 likes

De Squale jubilee

3 likes

Staat hem zeker goed! :sunglasses:

Mijn eerste vader & zoon pica. Ik op Jubilee, zoon op Oyster.

29 likes

Leuke foto en goed opgevoed met horloges :+1:. Maar nu zit ik te zoeken op de Squale site en zie veel stalen banden, maar geen jubilee. Is het wel een originele Squale jubilee band Robbin? Als dat zo is, jammer dat we die keus niet hadden Oyster of Jubilee :cry:

He en je weet dat er een topic is met thema weken en natuurlijk het topic welke relaties zijn beide horlogeliefhebber en ik ga er vanuit dat je een toffe vader-zoon relatie hebt :wink:

2 likes