Die van mij ook een 17 seconden per dag.
Maar hij blijft erg mooi.
Die van mij ook een 17 seconden per dag.
Maar hij blijft erg mooi.
Poeh dat is wel erg veel.
Ik heb een paar echte rubber bandjes van Wolbrook besteld en dit draagt dan echt fantastisch. Natuurlijk met de buckle van Squale.
De Wolbrook heeft ook 2 kleine en extra 1 bredere keeper.
Ik ben dat wel gewend.
Heb een seiko die te langzaam loopt.
Heb een seiko die te snel loopt.
Ik draag ze hooguit een week, voordat ik de volgende omdoe.
Dus dan valt het mij wel mee.
Een beetje afwijking maakt mij ook niet uit.
Maar je mag in dit prijssegment toch wel een iets beter afgeregeld uurwerk hebben. Toen mijn Seiko Alpinist zo liep hebben ze het uurwerk vervangen, Maar een Selita moet we bij te regelen zijn.
Poeh, beter iets te snel dan iets te langzaam. Maar moet die van jou de treìn halen, ofsow?
Certo signore! Nog steeds blij met mijn Squale, op z’n Italiaans.
‘Een haai’ in het Frans is tenslotte ‘un requin’…
Met 50 tot 55 sec. per dag zou ik niet kunnen leven. Hallo zeg, zit toch een Sellita SW200-1 onder de motorkap. Die mag imo max 20 sec in de - of in de plus. Het liefst natuurlijk in de plus, heb die van mij nog niet op de timegrapher gedaan. Moet ik nog steeds doen, nu maar hopen dat het uurwerk aan de verwachtingen voldoet, cross my fingers
Zal de afwijking van het horloge hier straks ook eens doormeten. Volgend de specs van de SW200-1 is de maximale bandbreedte +/-30 sec per dag.
Waar komt het middelste bandje vandaan?
Klopt in de standaard stand, maar bij de Elabore die wij in onze HFLE hebben is het dus max +/- 20 sec, p.d
Zit een standaard in Ferry in een 1521 zit een elabore
Die zit wel in jou ouwe 1521 … de HFLE is voorzien van de standaard grade Sw200, al heb ik jou 1545 niet open gehad dus wie weet . De 1545 met deze standaard grade die wij binnen krijgen lopen allemaal standaard te snel.
Je hebt gelijk, maar ja ben aan het sparen met de Squales. Over 9 dagen ben ik jarig en heb ik er weer een 1545 bij, welke dat zullen jullie wel zien
Elabore
Cadeautje van jezelf aan jezelf of heeft iemand al verklapt wat je gaat krijgen?
@Cihanski helllp, hij maakt die 1521 voor “ouwe” uit. Dat kan/mag toch echt niet he, heb je het nog terug kunnen vinden?
Nou ja zeg, zit er dus een sneltrein in. Mag gerust wat sneller lopen, maar toch geen -50 of +55 sec. Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Niet dat het voor mij wat uitmaakt, wissel toch iedere dag van horloge. Oeps, bedenk dat ik nog even snel een NA van het vandaag ontvangen horloge te maken, geen Squale
Nou ja zeg Roy, je weet toch wel dat een Elabore alleen in de 1521 zit
Nee ik ben wel benieuwd naar je NA