Geef ik helemaal lekker aan mijzelf, ga de echte bejaarde leeftijd bereiken 65 jaar. Hoogte punt voor de oudjes ![]()
Ik word gek hier, denk dat ik maar weer eens een ander merk koop ![]()
Waar zit die elabore dan nog meer in Roy? O ja, NA is aangemaakt ![]()
Het blauw oranje bandje komt van horlogebanden.com vandaan.
Gulf Le Mans Sky Blue Orange Two Piece RAF NATO Nylon Strap
Top, thanks ![]()
Net even de HFLE gemeten en een (positieve) afwijking van 19sec/dag. Voor mij helemaal acceptabelā¦zeker in combinatie met de looks van dit horloge ![]()
Die van mān zoon loopt volgens mij ook als een hardloper. ![]()
Maar dat boeit hem niet, want hij komt om de dag vragen of ik zān horloge weer kan afstellen omdat hij hem maar 2 uur per dag draagt, waardoor hij stilvalt. ![]()
Nu moest ik het weten ook, dus op de timegrapher met die HFLE
.
Horizontaal een + van 10 sec. Verticaal een + van 20 sec. Schuin links een + van 12 sec en schuin rechts een + van 15 sec. Nou daar kan ik prima mee leven. Had stiekem gehoopt dat ie max een plusje van 4 sec. in elke positie zou hebben, maar ja dan had er een ander prijskaartje aan gehangen ![]()
Maar daar ik een luie bankzitter ben, altijd met armen over elkaar zit ik wel goed ![]()
Netjes. ![]()
John heb je de app nog gelezen? Geeft wat meer duidelijkheid over je vraag, ![]()
Dat is in alle opzichten gewoon netjes toch.
Zeker weten, daarom wel belangrijk om het te testen in verschillende standen. Mij hoor je niet klagen ![]()
Een Squale Matic ook Ferry. Dat is dan ook ƩƩn van de topmodellen van Squale ![]()
Misschien iets voor de verjaardag van volgend jaar.
Sinterklaas komt ook nog en de Kerstman⦠![]()
#helpferrydewinterdoor
Ah, feestje bij Ferry binnenkort, mensen!
![]()

Ik gok deze.
.png)
Vind ik serieus cool, deze uitvoering! ![]()
Is dat een nieuwe kapitein-editie
?