Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Geef ik helemaal lekker aan mijzelf, ga de echte bejaarde leeftijd bereiken 65 jaar. Hoogte punt voor de oudjes :grin:

2 likes

Ik word gek hier, denk dat ik maar weer eens een ander merk koop :crazy_face:

3 likes

Waar zit die elabore dan nog meer in Roy? O ja, NA is aangemaakt :wink:

1 like

Het blauw oranje bandje komt van horlogebanden.com vandaan.

Gulf Le Mans Sky Blue Orange Two Piece RAF NATO Nylon Strap

1 like

Top, thanks :ok_hand:

Net even de HFLE gemeten en een (positieve) afwijking van 19sec/dag. Voor mij helemaal acceptabel…zeker in combinatie met de looks van dit horloge :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Die van m’n zoon loopt volgens mij ook als een hardloper. :sweat_smile:

Maar dat boeit hem niet, want hij komt om de dag vragen of ik z’n horloge weer kan afstellen omdat hij hem maar 2 uur per dag draagt, waardoor hij stilvalt. :joy:

3 likes

Nu moest ik het weten ook, dus op de timegrapher met die HFLE :wink:.
Horizontaal een + van 10 sec. Verticaal een + van 20 sec. Schuin links een + van 12 sec en schuin rechts een + van 15 sec. Nou daar kan ik prima mee leven. Had stiekem gehoopt dat ie max een plusje van 4 sec. in elke positie zou hebben, maar ja dan had er een ander prijskaartje aan gehangen :grin:
Maar daar ik een luie bankzitter ben, altijd met armen over elkaar zit ik wel goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Netjes. :slightly_smiling_face:

2 likes

John heb je de app nog gelezen? Geeft wat meer duidelijkheid over je vraag, :+1:

1 like

Dat is in alle opzichten gewoon netjes toch.

1 like

Zeker weten, daarom wel belangrijk om het te testen in verschillende standen. Mij hoor je niet klagen :smile:

1 like

Een Squale Matic ook Ferry. Dat is dan ook ƩƩn van de topmodellen van Squale :sunglasses:
Misschien iets voor de verjaardag van volgend jaar.

4 likes

Sinterklaas komt ook nog en de Kerstman… :wink:
#helpferrydewinterdoor

4 likes

Ah, feestje bij Ferry binnenkort, mensen! :partying_face: :beers:
Huge party. Silhouettes of lots of people dancing - each silhouette is  whole and , #AD, #lots, #people, #Silhouette… | People dancing, Dance,  Silhouette photography

Ik gok deze.
Squale 1545 White Rubber

Vind ik serieus cool, deze uitvoering! :sunglasses:

8 likes

Is dat een nieuwe kapitein-editie :ship:?

1 like

14 likes

Goedemiddag Squale-vrienden,
Uiteraard deze om de pols.

18 likes

Goedemiddag,
En hier niet anders

13 likes

Hier ook lekker om de pols.

En om heel eerlijk te zijn, deze 1545 draagt fijner dan m’n 1545 GMT.

11 likes