Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Deze ochtend op de fiets. Bakkie en gevulden koek tijdens de break.Samen met de Squale :100:

14 likes

11 likes

Eens op (erg fijn geweven) nato.

13 likes

Fijn plaatje zo! Top :star_struck:

Wie weet, moet even informeren wat het huren van Ahoy kost maar dan echt niet meer dan 6000 mensen hoor :rofl:

Zou kunnen, maar misschien ook niet, wacht maar af :wink:
Maar is idd wel een mooie, maar ja een witte band is bij mij zo grijs :crazy_face:

2 likes

Afgelopen dagen weer getimed.
Nu 20 sec. te snel.

4 likes

Kippetje is bijna klaar.

14 likes

Eet smakelijk alvast :grinning:

1 like

Dat is goed te doen, toch?

Smakelijk zo!

1 like

Is dat meer of minder dan de vorige tests?

1 like

Hier nog even chillen; het eten wordt gemaakt :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Geert! :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat is stuk minder…
Gaat de goede kant op

1 like

Ook maar even de tijd opgenomen, gisteravond heb ik hem 30 seconden achter gezet en nu loopt hij nog 3 seconden achter, dat betekent dat m’n HFLE nr. 16, 27 seconden te snel loopt. M’n ervaring is, dat dat in de komende tijd ook nog zal verbeteren, dus ik ben erg tevreden👍.

16 likes

Kom ik hier ook nog even m’n plasje doen met de voormalige concurrent, de Dufeau/Aristo met ook de Sellita SW200 aan boord.

Toen ik hem kreeg liep ie 15 seconden achter wat me in eerste instantie tegenviel. Na googlen kwam ik destijds ook bij Caliber Corner terecht, lijstje is hierboven ook al ergens geplaatst, en zag dat -15 valt binnen Premium/Top-kwaliteit!

Na een, bij elkaar opgeteld een totale draagtijd van ongeveer 3 weken tot een maand, loopt ie nu +2!

Daar word ik best wel vrolijk van moet ik zeggen. :grinning:

9 likes

Dat kan ik me goed voorstellen! +2 = equal to perfect!

2 likes

Idd zeg. :smiley:

Blijf het nog even bijhouden en uiteraard ook de bevindingen in dit topic volgen.

3 likes

Ik dacht eerst dat ik niet kon leven met +10 of hoger. Maar ik merk toch dat ik, als ik op de eerste van de maand m’n horloge weer goed zet, ik helemaal geen negativiteit ervaar aan 5 minuten voorlopen.

Sterker nog eigenlijk is het gewoon prettig dat ie iets voorloopt in verhouding tot te traag.

Exact lopen is ook maar relatief, want op elke kant loopt ie weer anders.

4 likes

Klopt helemaal, daarom handig als je het kan meten in verschillende standen. Maar ach, als je iedere dag wisselt maakt het niets uit natuurlijk. Maar de constante dragers zullen wel merken dat een uurwerk na een tijdje wat meer of minder een - of + hebben en dan telt de temperatuur natuurlijk ook mee. Zomer 30+ graden of winter -10 graden, krijg je toch andere waardes. Voor diegene die het niet weten, in een horloge zit metaal :wink:. Misschien komt er ooit een uurwerk dat geheel van plastic is :wink:

3 likes

Ziezo, de eerste stop in Innsbruck zit er bijna op.
Morgen trekt deze Squale richting Napels, laten we hopen dat hij daar niet van eigenaar verandert :sweat_smile:

13 likes