Zal toch niet!?
Ben er ook wel gerust in, het zal hoogstens 2 van de 7 dagen het centrum worden. De rest zal vooral de Amalfikust en onstreken verkennen worden.
Tja dat noemen we nu, de kat op het spek binden . Maar wat is die mooi he
Is het echt zo erg daar? Zolang je onder de mensen begeeft, en niet in eentje(met z’n tweeën) naar verlaten plekken gaat, zal dat wel goed gaan lijkt me?
Dat daar je zakken of horloge worden gerold is een grotere kans dan dat je bewust beroofd wordt
Je horloge gerold worden, zonder dat je daar bewust van bent, is wel ziek. Moet je echt vlugge vingers voor hebben
Zat demofilmpjes op YouTube. Das pech, ineens horloge weg.
Nee joh… super toffe stad. Erg leuke mensen daar. Enkel de tissue boys zijn wat irritant met die multi pack tissues op je voorruit . Veel plezier en ook Amalfi is geweldig
Ben je zelf bij toch? Al dat angstige gedoe altijd .Of je nu in Napels, Madrid, 020 of Kutjebroek bent, er is altijd terwijl je wandelt de mogelijkheid om je horloge af te doen en in je broekzak te laten glijden.
Nog nooit geweest, maar tijdens de meeting wel lekkere Italiaanse hapjes gegeten . Dacht altijd alleen in pasta en pizza, maar blijkt dat ze daar ook andere dingen eten
. En kan natuurlijk nooit scoren daar met die dikke pens van mij, o wacht zullen ook wel dames zijn met een buikje. Maar niemand met de HFLE Squale daar, lekker patsen daar dus
Is het daar een beetje gezellig?
Vraag voor een vriend.
John, lees je app even!!!
Om de 2 meter een kroeg (kleine kroegjes, dat wel) en daar tussen een horlogezaak met mooie verkoopsters, dus ja, heel gezellig
Je kan er ook leuke fietstochten maken….
Zo bedoelde ik het niet helemaal😂
Mona Keizer vindt van wel……
Lekker! Zal ie zich thuisvoelen! En veel plezier!
Pfff lekker boeien, nou ja een elektrische fiets zou nog kunnen. Moet wel af en toe horlogezaken tegenkomen en natuurlijk ook een kroeg om bij te tanken. Maar ja, heb begrepen dat ze in Lüllingen alleen mannelijke verkopers hebben, dus daar dan maar starten en eindigen in Kuttingen