Squale HFLE 2024 - het vervolg & (na) de uitreiking

Ik zie een volgende meeting in de maak :blush: Ff kijken of ze daar ook Italiaanse hapjes hebben of maakt dat jou niet uit Ferry?

3 likes

Die zal er echt wel komen, heeft @SpringDrive belooft. Moesten alleen artiesten door geven. Dus ik heb Elvis en Micheal Jackson uitgenodigd, die waren echt goedkoop om te boeken :wink:. Maar als ze dezelfde hapjes hebben als tijdens de meeting, gaat er echt niets in de kliko. Neem ik de restjes wel mee :smile:

3 likes

Ik had gevraagd om Bruce Springsteen. Moeten dus misschien nog even naar de begroting kijken, voor de volgende Squale meeting.

2 likes

En tip: steek over naar Capri en huur een bootje! Prachtig!

2 likes

Even in plaats van …. :grin:

5 likes

Niet alleen per boot hoor, voor de geoefende zwemmer is het ook een geweldige oversteek! Weet alleen niet of er nog meer van dit soort gekken hier op het forum zitten :thinking:

3 likes

Misschien niet herkenbaar, maar het is de Squale HFLE 2024. Het was óf het horloge onscherp of de mooie achtergrond (near Ludlow, Herefordshire UK) en het horloge kennen we zo langzamerhand. Het is lang geleden dat ik hetzelfde horloge zo lang om had!

14 likes

Hij draagt ook lekker, simpel zat. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Eerdaags eens kijken naar een kleur-matchende auto. (Dat bandjes wisselen raak ik wat op uitgekeken :neutral_face:)

10 likes

:joy: :ok_hand:

21 likes

Jeetje mina, wat een mooie view!

Veel plezier!

2 likes

Ziet er indrukwekkend uit!

1 like

Mooie foto, wel afstand bewaren want het is diep vallen :wink:. Maar ik wilde je het al eerder zeggen, dat bandje is wel heel mooi :+1:, alle kleuren van het horloge komen erin terug. Waar komt die vandaan?

2 likes

Vandaag ontvangen.

6 likes

Thanks voor de link, geef ik gelijk door aan de baas :+1:

2 likes

7 likes

Een TVR. Nice!

2 likes

Napoli vandaag

12 likes

NEE is ten strengste verboden, alleen de beheerders en de eigenaar zouden dat e.v.t mogen. Heb je het contract niet gelezen dan, daar staat het allemaal in. :face_with_raised_eyebrow:

Of je moet hem zelf betaald hebben, dan mag het natuurlijk wel :wink:. Maar het liefst hebben we natuurlijk dat deze binnen de HF gelederen blijft. Mocht je er ( wat ik mij niet kan voorstellen) toch vanaf willen, kan je altijd vragen of er nog liefhebbers zijn van de HFLE, en spijt hebben dat ze niet meededen, daar zou ik het bij laten. Dus niet te koop zetten of een verkapte opmerking van “ik wil er vanaf” zou ik je echt afraden. Maar misschien heb je inmiddels al pb’s ontvangen, want er zijn er bij die spijt hebben dat ze deze niet gekocht hebben.

3 likes