Nog niks ontvangen. Reden waarom ik dit vraag. Ik verkoop het liever aan iemand die lid is van de forum dan een random iemand
Dat is jammer tarikk29.
Waarom is het niet helemaal je ding?
Je bent er toch vrij actief naar opzoek geweest
Hoe kan je, volgens je bio, gek zijn op Squale horloges, maar de HFLE niet kunnen waarderen?
Eerlijk gezegd vind ik de kleur een beetje te opvallend voor mij
Op de jubilee. Van de HFLE’s die ik heb ziet deze het meeste daglicht. Wijzerplaat mooi in balans zonder datumvenster. En blij met de verrassing dat er geen ghost positie is.
Dat hebben we toch aardig onder de radar kunnen houden
Och ja, I stand corrected. Weet in ieder geval dat ie in een van m’n ouweautoboekjes staat.
En sowieso een cool ding, vind ik in ieder geval!
Benieuwd of ik die nog tegenkom in de UK, binnenkort.
Snap het nog steeds niet, maar goed jij hebt hem betaald, dus bepaald
Afgelopen anderhalve week in de UK één TR7 gezien en verder verdacht weinig klassiekers.
Weet niet hoe het daar is. Maar hier in NL is een klassieker rijden behoorlijk ontmoedigd. Ik had er tot voor kort ook een. Maar heb deze (voor veel te weinig geld) verkocht, wegens ruimtegebrek en het feit dat er nog heel wat geld in moest worden gestoken. Deze 16 jaar gehad. Maar ik begin er niet meer aan. Ja af en toe beetje lol. Maar voor de rest veel gedoe en een bodemloze geldput.
Horlogehobby kost natuurlijk ook geld. Maar toch beter te overzien en je kunt het zo gek maken (of niet) als je zelf wilt. En ze nemen weinig ruimte in beslag.
Auto onderdelen en onderhoud is extreem omhoog gegaan inderdaad. Vooral als het door een bedrijf laat doen
TR7 is het.
Momenteel rijd ik een Smart Roadster en kijk nu naar een TR (niet alleen vanwege de kleur) en/of een klassieke Opel GT(J)
Zoiets
Ik geef je geen ongelijk, Tonnie!
Oké, nu ga ik er ook 1 bestellen. Is gewoon heel erg dik!
haha ik zit ook al te twijfelen. Ben verder totaal niet van de nato’s maar dit staat hem toch echt cool!