Squale Master Professional 600M (zwart)

Je hebt misschien gelijk wat afschrijving/populariteit betreft. Een liefhebber heeft het er wel voor over, maar daar moet je net tegenaan lopen.
Aan de andere kant heeft Squale een roemruchte geschiedenis en is dit horloge in een oplage van slechts 300 gemaakt. Met geduld en een goed platform (ebay/chrono24) moet het mogelijk zijn om een goede prijs te krijgen.
Anyway, we zijn het er over eens dat het een mooi horloge is :smile:

1 like

absoluut! toen de topic starter hem net had heb ik zelf ook even serieus gekeken, echt prachtig klokje!

Het is echt een mooie horloge maar zoals hierboven al aangegeven ligt ie qua resale een stuk moeilijker dan de meer courante modellen waar je tegen zou willen ruilen dus reken erop dat er zeker geld bij moet van jouw kant, helaas…

2 likes

Dank voor de positieve reacties!

Wanneer ik de Squale draag, bij speciale gelegenheden, kijk ik elke keer weer op van de sublieme kwaliteit. De foto doet het horloge geen recht, het is echt een speciaal horloge. Ik krijg dan ook veel reacties wanneer ik het horloge draag.

V.w.b. de advertentie, tja…, misschien niet heel chique. Helaas is mijn budget onvoldoende groot om regelmatig meerdere horloges in dit segment aan te kopen. Vandaar dat ik eens wil polsen wat de mogelijkheden zijn. Ik neem zeker niet zo maar, liever zelfs helemaal geen afscheid van deze mooie Squale.

als je er nog zo van geniet zou ik hem lekker houden en er geen 750 piek of meer op gaan afschrijven (want vrees dat je daar niet aan ontkomt).

prachtig en voor mijn een ideale maat helemaal goed