Squale Master Professional 600M (zwart)

Lekker eigenwijs met die datum op 12 en geschroefde… Uhm voordeksel (?) tussen t glas en bezel in.

1 like

Hij blijft schitterend!!

2 likes

Inderdaad nog steeds een “dikke” klok

Ik keek nooit naar dit merk, maar dit horloge is echt knap, veel detail, praktische eigenschappen. Kortom goede keuze, ik ga hen nu ook met andere ogen bekijken.
Dank je om dit te delen en succes met je aankoop en geniet.

Cool ding. Eens wat anders :slight_smile:

Gefeliciteerd!!

Mooi hoor, alsnog gefeliciteerd! Ik had 'm ff gemist schijnbaar medio vorig jaar…

Grt. Marco

Waarom wil je hem dan ruilen voor een Tudor? :wink:

Gefeliciteerd! Hij is prachtig!

Stukje advertising, Jeffrey :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Super horloge! Gefeliciteerd met je aanwinst, ik volg je hopelijk snel…:wink:

@SuperC opgewarmd oud topic

Ingezet als sluikreclame voor gevorderden :wink:

1 like

Prachtig horloge!!! gefeliciteerd!!! :grinning:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Mooi Ding, maar geen Black bay waard.

Waarom niet?

Status bij groter(e) publiek, afwerking dial en uurwerk, band… Maak een poll aan met de vraag wie z’n Black bay voor de squale zou inruilen…

Maar prachtig horloge verder!

De afwerking van de Squale is juist erg goed, veel tijd aan besteed. Uurwerk is ook een ETA, echter heeft de squale de duurdere variant met power reserve.
Wat betreft populariteit ga ik met je mee, een Tudor heeft waarschijnlijk een hogere status.

Ik zou als ik een BB had, hem wel willen ruilen in ieder geval. Maar dat komt omdat ik daadwerkelijk een BB heb gehad en deze direct heb doorverkocht en is daarmee het kortst in mijn verzameling geweest. Op plaatjes erg mooi, maar in real life zeer teleurstellend. Band en sluiting vond ik prachtig, maar de indices en randjes klopten in mijn ogen niet. Daarnaast de tekst in de vorm van een smiley, brrrrrrr. Dikke kast, dunne bijna iele bezel, klopt gewoon niet.

Maar kennelijk een populaire klok, gezien alle tevreden BB bezitters hier op het forum.

1 like

De afschrijving van de Squale is natuurlijk vele malen hoger dan die van een Black Bay. Heeft alles met merk/prijs beleving te maken. Hamilton en Tissot hebben het zelfde probleem. Als die een klokje maken boven de 700 euro gaat ie in nieuwstaat tweedehands voor de helft weer weg als je pech hebt (Hamilton Pan Europ daargelaten). Tag Heuer heeft dat met hun 2000/2500 euro klokjes, die zijn al 30% minder waard als je de winkel uitloopt, de Monaco uitgezonderd.

Ik zou als notoire flipperaar voor een tweedehands nieuwstaat Squale Master 600 echt niet meer dan 1200 euro durven neertellen. En dan nog zou ik met enige spanning zitten als ik een verkoop topic aan zou maken na verloop van tijd. Ik heb hier op het forum laatst weer een twee maanden oude Breitling van 7000 piek listprice zien staan voor 4750 piek. Dat zijn geen grappen meer…

Maar misschien - ik hoop het voor de topicstarter - zit ik er naast en zijn ze gewoon waardevast rond de 1700/1800 in nieuwstaat tweedehands.

2 likes