Squale Master Professional 600M (zwart)

Hele mooie aanwinst gefeliciteerd . :thumbsup:

1 like

Prachtig, schrok wel een beetje van de prijs.
:smile:

1 like

Super!

1 like

Prachtig horloge, gefeliciteerd. Was het nog twijfelen tussen de kleuren of moest het zwart zijn?

1 like

Heel erg mooi, en dan vind ik vooral de bezel en de gefacetteerde aanduidingen erin schitterend.

Het enige wat mij wat tegen zit, zijn de wijzers, die vind ik echt niet mooi.

1 like

Het verschil met de Crepas is, dat de Squale een origineel Squale ontwerp is uit jaren 70. Crepas is hommage a la Steinhart.

1 like

Ik vind de wijzers juist prachtig. De datumaanduiding ben ik wat minder van gecharmeerd overigens.

Al met al een erg mooie klok, ook ik schrok wel een beetje van de prijs net als @automaatje

Niet flipperen denk ik :wink:

1 like

Ja maar, de Certina DS2 500m was er volgens mij toch eerder?
En bovendien is dit ook geen vintage, dus ook een hommage, weliswaar aan hun eigen merk, maar toch…
Maar goed wat doet het er toe, gewoon een mooie klok. :wink:

1 like

kekke doos!

1 like

Toppertje! Gefeliciteerd! En nu niet meer stressen, he? Lekker genieten! :smile:

1 like

Ik vindum errug mooi! :+1: :open_mouth:

1 like

Tja, vooral blauw maar ook grijs spraken me wel aan. Toch voor de veilige keus gegaan omdat ik het horloge niet real-life hebben kunnen zien.

Stressen is ook wel lekker! Nu val ik voorlopig in een zwart gat.
Hahaha…

Datum hoeft van mij niet op de klok. Zit die er toch op dan maakt het mij niet zoveel uit waar als het maar de 12, 3 of 6 is.
Het geinige aan deze is dat het net lijkt of er een klein lampje achter zit die de datum verlicht. Het goudkleurige van de ‘movement’ zorgt hiervoor. Ik had de kleuren van de datum wel liever andersom gezien, zwarte achtergrond, witte cijfers.
Prijs, tja, veelal emotie en marketing. Maar dat geldt eigenlijk wel voor alle producten. Toch?

Ik kan me wel vinden in je opmerking over de wijzers. Zelf vind ik bijvoorbeeld de hoeveelheid aan tekst wat rommelig. Ook de ‘vanille’ geur hoeft van mij niet, okay geur maar wel continu aanwezig. Alhoewel misschien beter dan het alternatief. Aan de andere kant vind ik het de charme van dit horloge, schitterende onderdelen maar zeker niet perfect. Past ook goed bij onze Nederlandse inborst, ‘mooi, maar…’ Hahaha…
En natuurlijk een zeldzame verschijning.

1 like

Voor mij is het downsizen. Hahaha…
Ik heb flinke horloges gehad en heb niet een hele grote polsomtrek, ergens tussen 19,5 en 20,5cm. Kleiner dan 42mm is nu een te grote stap.

Wat een risico om een klok in deze prijsklasse ongezien en niet gepast te kopen maar hij staat prima op jou pols!

Gefeliciteerd met deze bijzondere keuze.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Squale is een heel mooi merk!

1 like

Mooi horloge! Normaal gesproken staat er een lelijke aangespoelde walvis als logo op de dial, maar bij deze is er een fraaie gangreserve voor in de plek gekomen :thumbsup:

1 like

aangespoelde walvis… :smile:

1 like