Squale Matic Black brushed + Squale stalen band

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Door de komst van mijn Squale Master, en het bezit van een Squale 2002, komt deze niet meer aan de pols. En mag ruimte maken voor wat anders. Voorkeur voor verkoop, inruil zou kunnen, maar dan wel met cash er bij.

Heerlijke korte mouwen beuker, fantastische gebrushde kast, mooi bol saffier! Erg fotogeniek, kijk maar bij @junior, die heeft er heerlijke foto’s van gemaakt.

Hij heeft ook de originele stalen band er bij gekocht, vandaar de meerprijs. Maar in mijn ogen een must voor deze klatser.

Horloge is in perfecte conditie en helemaal compleet. Wellicht een veegje op de sluiting te vinden, maar dan moet je goed je best doen.

Uurwerk loopt perfect, zit echt rond het 0 punt.

Merk en model: Squale Matic Brushed Black
Diameter: 44mm
Leeftijd: jan-23
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): paar maandjes terug
Factuur en/of certificaat: garantiepasje (NL AD)
Originele doos en/of eventuele accessoires: full-set. Voor de liefhebber doe ik er nog een mooie oranje rubber band bij.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed
Soort uurwerk en kaliber: SW-200 Elaboré (loopt super strak)
Vraagprijs: €1050,- ivm stalen band

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes