Wow! Zoveel vragenā¦
Leeft ie bij jullie in huis? Ga je wel 'ns met 'm zwemmen? Met je Squale om, natuurlijk! Hoe kom je überhaubt in godsnaam aan een eend?
Thx. Strak! Ik dacht erover ām op te pikken bij QW. Maar mezelf toch ingehouden. Roy appt net dat ie verkocht is. Mooiā¦nu ook geen verleiding meer.
Ze waren eerst met zān vieren. 2 zijn uitgevlogen, 1 is gegrepen door ratten en Morrie is blijven hangen. Overdag is hij gewoon vrij buiten, maar in de avond staat hij te tikken op het raam om naar binnen te kunnen l, zodat ie in zān eigen kooi kan slapen.
hier in de wijk is het een plaag geworden, er zijn al meerdere ruimingen geweest en hebben ze de dieren gevangen en verplaatst naar drenthe.mijn vrouw vond een ei in een verlaten nest in de steeg. waar een vleugeltje uit het ei stak. hij kwam er niet op eigen kracht uit. hij mocht natuurlijk niet dood gaan. dus hebben we hem geholpen uit te komen en vanaf toen in huis genomen. tot ong 7 weken in huis. en daarna toen hij geen prooi formaat meer had in de tuin. mooi hokje met wat gras en een prive zwembad. toen hij klein was aan het begin van de zomer lag hij regelmatig met ons in het opblaas zwembad. nu hij zo groot is heeft hij een eigen vijvertje.
zeg ik regelmatig tegen de vrouw, een goed gebraden eendeborst in heerlijk !
ja helemaal hand tam, maar als er vreemden in de tuin komen dan is het lachen geblazen.
die zijn ook super leuk, of zoān witte calduck. maar goed 1 zoān kaapse eend is meer dan zat.
hij vind onze labradoodle erg leuk, maar de liefde is niet wederzijds.