Squale only, aka de Squale Kroeg 🦈 (Deel 10)

Huh maar wacht ff, das de jouwe toch die via Techneut naar Daffie is gegaan? :sweat_smile:

5 likes

Nee, mijnes is me afhandig gemaakt door @fredpanarai1. :wink:
Maar deze komt wel bij @Tech-neut vandaan.

6 likes

:innocent:Tja…het was een stevige cat fight hier de afgelopen week. De zwarte broek en de blauwe (:stuck_out_tongue_winking_eye:) broek gingen tit for tat…12 ronden lang. Uiteindelijk ging de blauwe broek er met de championship belt vandoor. :trophy:

6 likes

Ah sorry, dan zat ik er naast :slight_smile:

Huh en wie is dan de blauwe broek? Ik heb een andere match gezien denk ik, tussen zwart en groen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Cat Fight GIF - Cat Fight Cute - Discover & Share GIFs

3 likes

Het gaat ok allemaal zo snel hier … :beers:

Ik had eigenlijk de dag nadat ik bij Ferry ben geweest al spijt van de verkoop van mijn Marina Militare. Ik was toen gelijk al teveel onder invloed van de Doxa 3003T sharkhunter, waardoor de 1521 MM even uit beeld verdween. Ik vind ze beide prachtig en ik ga een serieuze poging wagen beide draagtijd te geven. Er komt nog wel een stalen band bij, na de vakantie. Want die zit er nu niet bij.

Dit is wel echt de tofste 1521. Vind ik.

:heart_eyes:

Dus dat de 1521 MM er weer moest komen wist ik al héél snel. Ik heb David ook gelijk een dibsje gestuurd toen hij deze van Erik overnam. Ook in de wetenschap dat er bij hem zelden iets langer dan een maand blijft liggen … :joy:

13 likes

I know. :laughing:

Daffie ook…

Beep Beep GIF - Road Runner Running Beep Beep - Discover & Share GIFs in 2025 | Looney

7 likes

Alleen das wel roadrunner en niet daffie duck :crazy_face: toch? :laughing:

4 likes

Oh enne, ik heb de oranje Squale Tropic ook niet voor niks bewaard … :wink:

15 likes

Dat is toch wel de uber tropic wat mij betreft :ok_hand:t2:
Bij mij gaat die ook niet meer weg :smile:

2 likes

Je horloge loopt 2 dagen en een paar uur voor, kerel!

Beetje jammer dat je hem niet even gelijk hebt gezet, toen je hem net ophaalde bij @daffie. :crazy_face:

3 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Dit is de zesde in oranje en ik heb er ook vijf in zwart gehad. Ben zo stom geweest ze telkens weer te verkopen, voor (te) weinig. Deze gaat niet meer weg en als ik nog eens een zwarte in 20mm kan vinden voor een normale prijs voeg ik die ook aan mijn bescheiden Squale bandjescollectie toe. Want ûh, tja… de 1521’s blijven ook maar langskomen. :wink:

5 likes

We hebben elkaar nog niet getroffen hoor!
Zo snel zijn we nou ook weer niet, eerst moet het werk af … :wink:

5 likes

Same here!! De oranje is nu helaas ook niet meer leverbaar. Squale is gestopt die te produceren. De zwarte heb ik nog kunnen bestellen bij Cronofactum.

3 likes

Mag ik je feliciteren Remco met deze prachtige Squale MM en je natuurlijk veel draagplezier wensen :+1: :ok_hand:.
Jij durft het natuurlijk niet te zeggen maar die MM heb ik van je afgenomen met het mes op de keel, dan doe ik het maar. Remco is dus eigenlijk geheel onschuldig, had gewoon persoonsbeveiliging moeten hebben toen :crazy_face:

4 likes

18 likes

druk druk druk, maar toch even een wisseltje naar de mooiste HFLE ooit gemaakt :smiley:

Fijne dag iedereen :+1:

14 likes

?

1 like

@SirSqualeWhale Now that’s what I call art!

@junior Congratulazioni, alvast! En @daffie , toch geen 3 tegelijk, dus! :grin:

Ja, ik had ook een afspraak, straks. Met een bekend kroeglid. Maar die moest helaas afzeggen. Dus dan trek ik hier maar even een koud Hertogje open, in alle eenzaamheid… :confused: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Proost, mannen! :beers:

Hear Hear GIF - Hear hear - Discover & Share GIFs

9 likes

:joy:

Zo is het exact gegaan inderdaad! :sunglasses:

PS waar blijft @daffie nou? Ik zit te wachten. :beers:

5 likes