Ik ben het helemaal met je eens. Dit is de zesde in oranje en ik heb er ook vijf in zwart gehad. Ben zo stom geweest ze telkens weer te verkopen, voor (te) weinig. Deze gaat niet meer weg en als ik nog eens een zwarte in 20mm kan vinden voor een normale prijs voeg ik die ook aan mijn bescheiden Squale bandjescollectie toe. Want ûh, tja… de 1521’s blijven ook maar langskomen.
Mag ik je feliciteren Remco met deze prachtige Squale MM en je natuurlijk veel draagplezier wensen .
Jij durft het natuurlijk niet te zeggen maar die MM heb ik van je afgenomen met het mes op de keel, dan doe ik het maar. Remco is dus eigenlijk geheel onschuldig, had gewoon persoonsbeveiliging moeten hebben toen
@junior Congratulazioni, alvast! En @daffie , toch geen 3 tegelijk, dus!
Ja, ik had ook een afspraak, straks. Met een bekend kroeglid. Maar die moest helaas afzeggen. Dus dan trek ik hier maar even een koud Hertogje open, in alle eenzaamheid…
Sjonge, wat gebeurt hier allemaal
Ik let de niet op en mn ex wordt gewiebert
Maar ik snap het wel… @daffie gaat de Grimoldi scoren
Plaatje voor de sfeer,
Hebben we het vanochtend over inkrimpen, heb ik naast de incoming 1545 GMT (morgen), zomaar ineens nog 2 incomings
Een 1521 die ik nog nooit heb gehad en een (speaking of the devil) HGP waar er hier een paar op lopen te azen geloof ik, maar die ik helemaal niet hoefde (was een combi)