Het is zo’n goedkoop Ali bandje.
Ben zelf ook niet zo van deze look dus heb het al opgelost
Dit staat beter👍🏻
Dat ie van Ali en goedkoop is maakt niet uit,
Het is gewoon over de top
Dit zwart met n streepje is veel beter,
Ja, ik merk dus dat ik nog altijd vol in de honeymoon phase zit. Gisteren even tijdelijk een TAG Heuer om, i.v.m. F1. Maar voelde al vrij snel weer verlangen naar de HGP. Dus toch weer geswitched.
Op de phone zijn de foto’s altijd strak…maar op een pc monitor vaak crap. Jammer dat. Nou ja
Lekker op je phone de pics bekijken dus
Er is inderdaad niks mis met een goedkoop aliexpress bandje, maar aangezien ze merkloos zijn had ik geen andere manier om hem te omschrijven .
Op Ali heb je goeie en minder goeie spullen…
Tis altijd fe zoeken en uitpluizen wat je wilt hebben
Zeker waar en wil je gaan voor een rubber bandje dan zou ik zeker gaan voor fkm als dat erbij staat.
Goede kwaliteit en geen stof magneten.
Squale was het met je eens …
Inmiddels hebben ze versie twee van deze band, iets ander patroontje en Squale staat erop. Ze voelen nog steeds hetzelfde aan. En met het merk erop lijkt 't ineens allemaal niet uit China te komen enzo. We laten ons graag bedotten.
Inderdaad fkm , maar dat zijn de meeste , wat duurdere,
Er zijn genoeg bandjes die door andere bedrijven ook verkocht worden evt met een logo erop
Bij alles boven de 10 euro zit je meestal wel goed. Een bandje van 2 euro kun je beter links laten liggen, is mijn ervaring.
Plaatje voor de sfeer …
Heb je 'm nog Erik?
Jazeker wel! Ik grote Blij mee!
Heb soort in mn neus om periode correct bandjes voor m te kopen…
Zie,
Ik moet er nog eens over nadenken of ik het wel ga dragen zo
Coole straps! Die gaan goed staan.
Ja hè. Denk wel dat het doorgaat .
Je raad nooit wat ik er nu op heb zitten …
Bordeaux rood sailcloth
Zal fe n foto maken
Lekkere combi hoor
Dat ligt dan toch aan je pc monitor ben ik bang. Ik zweer bij MacBooks/iMacs vanwege de mooie schermen.
Haha ja ik ook. Maar monitor vd zaak thuis (icm laptop) dus weinig in te brengen.