Done!
Ik mag de link niet zelf delen, maar die vinden we wel denk ik … ![]()
Ga jij nou denken dat jij enige zeggenschap hebt over wat ik weg doe?
Ik dacht het niet vriend.
Niemand komt op mijn werkdagen tussen mij en m’n Invicta.
Deze blauwe, of is 't een groene …
kobalt blauwe Sole Cascante is in het echt wel héél erg tof! De ‘sunburst’ op de wijzerplaat is echt fraai.
![]()
Als ik 'm kon betalen zou ik deze Konstantin Chaykin Minion er voor de grap bij nemen! Alleen vraag ik me wel telkens, als ik deze foto zie, af hoe laat het is?!
Ik heb in het HGP-topic alvast een beetje een opwarmertje gedaan. Misschien dat je al een dibs krijgt, binnenkort. Scheelt weer. ![]()
Hahaha, is dus echt, dacht photoshop ![]()
Ik denk 5min over 1 aan die oogjes te zien. ![]()
Hahaha, is dus echt, dacht photoshop
Zeker: Klik.
Als je nog een potje met geld hebt staan … ![]()
@n_visser, je hebt gelijk!
Konstantin Chaykin has iterated his bestselling Wristmon Joker frequently, installing new faces and complications the “rolling eye” time display, including the sci-fi Martian Tourbillon that tells the time and date on Mars. Now he takes inspiration from Minions, a spin-off from the Despicable Me animated film franchise.
Wel even wennen lijkt me. Maar goed, ik weet ook de helft van de tijd niet hoe laat het is als ik naar mijn pols kijk. Daar heb ik de iPhone voor. ![]()
Ik heb in het HGP-topic alvast een beetje een opwarmertje gedaan. Misschien dat je al een dibs krijgt, binnenkort. Scheelt weer.
Dat hebbie goed gedaan (duurt nog wel een weekje)
dacht dat ie wel van jou zou komen, maar jij hebt een te goede zelfbeheersing? ![]()
Gisteren een nieuwe BoR gemonteerd op m’n 1545. Bandje was toch zodanig priegelen, dat ik de endlinks er niet op gedaan heb. Toch nog goede vibes.
Deze blauwe, of is 't een groene …
kobalt blauwe Sole Cascante is in het echt wel héél erg tof! De ‘sunburst’ op de wijzerplaat is echt fraai.
Het is echt groen hoor! Geen twijfel mogelijk ![]()
Als ik 'm kon betalen zou ik deze Konstantin Chaykin Minion er voor de grap bij nemen! Alleen vraag ik me wel telkens, als ik deze foto zie, af hoe laat het is?!
Die is echt gaaf! Maar 14k zonder Tax is wat minder…
Goede morgen All,
Nog even de Grimoldi,
Het is echt groen hoor! Geen twijfel mogelijk
De vrienden van Gnomon zijn het niet met je eens … ![]()
de Grimoldi
Blijft wennen, die kroon aan ‘de verkeerde’ kant.
Wel echt een toffe uitvoering! ![]()
De vrienden van Gnomon zijn het niet met je eens …
Dan hebben ze het verkeerd want mevrouw VriesKou heeft al gesproken ![]()
Ik heb hem even aan mevrouw VriesKou laten zien met de vraag ‘is dit groen of blauw’ en die zegt (vliegensvlug) ‘smaragd groen’
En als ik één ding heb geleerd is het dat ze altijd gelijk heeft, ook als je vindt van niet
als ik één ding heb geleerd is het dat ze altijd gelijk heeft, ook als je vindt van niet

Hahaha, koffie over het toetsenbord … ![]()
Dan hebben ze het verkeerd want mevrouw VriesKou heeft al gesproken
Kijkk, met mevrouw Vrieskou kan ik praten! ![]()
Maar om verdere discussie te vermijden heb ik nu de Oris Aquis titanium om.
Ook om even te kijken of ik hem nu wel of niet wil houden.
En zo hebben we allemaal een afwijking …
Potverdikkie, het hele verhaal ging over jou, maar op het laatst moet je ons er toch nog even bij trekken. ![]()
Joah nee niet heel oud (zoals die van @Petteflet) 2018 dus wel Squale in de zijkant en ETA2824
Leuk! Zo’n PVD maakt de 1521 meteen weer heel anders. Gaat je vast goed bevallen.
En een ETA2824 is ook een pré ![]()
Die brush op de wijzerplaat doet mij continu denken aan een spotlight (van een theater of iets dergelijks). Het waaiert mooi uit! De kleur van de indices complimenteert de plaat ook geweldig.